FLH 1979 Museo projeti **MIELENKIINTOINEN KETJU PILALLA*****
Re: FLH 1979 Museo projeti
Ennemmin ihan käsin momenttiin, koneella tekee turhan helposti sileen tuosta kierteestä.
Re: FLH 1979 Museo projeti
Ne ilmakoneen momentit ovat kyllä erittäin epämääräisiä. Itselläni on 1-2-3 ja ykkönen on ihan mitätön. Luottaisin tuossa kohdin myös enemmän käsin tehtävään kiristykseen momenttiavaimella, jos se vaan saa fiksusti lukittua kiertämisen ajaksi. Jotain olen itsekin sillä ilmakoneella päräyttänyt kiinni, kun muuten on pyörinyt alta pois.
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Re: FLH 1979 Museo projeti
Voi noissa mopoautoissa tuo akselin laatu olla mitä sattuu... eli jos on liikaa karkastu niin voi mennö poikkikin....
Kait muuten laitat siihen vähän normaalia kovemman mutterin eikä mitää 5.8 kamaa? Alkuperäisetkin tiuhakierteiset mutteritkin on yleensä vähän kovempaa.
Kait muuten laitat siihen vähän normaalia kovemman mutterin eikä mitää 5.8 kamaa? Alkuperäisetkin tiuhakierteiset mutteritkin on yleensä vähän kovempaa.
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Re: FLH 1979 Museo projeti
sdf
sdf
sdsd
sdf
sdsdfdfs
sdf
sdsd
sdf
sdsdfdfs
Viimeksi muokannut jensen, 21:11 30.11.2017.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: FLH 1979 Museo projeti
Et kertonut miten tuo savutus ilmenee, mutta ilmeisesti kuitenkin hoonasit sylinterit ja laitoit uudet männänrenkaat?jensen kirjoitti:
GPZ savustus ei loppunut. Vaihteet toimii hyvin. 2 mahdollisuutta vialle? Ohjurit väleät tai sylinterit soikeat? Mie aikoinaan puhelimessa juttelin yhden entisen Kawasakilla toimineen mekaanikon kanssa ja hänen mielestään renkastus on tyhjänpäiväinen koska kawasakissa sylinterit kuluu soikeaksi ja ei tule pitkään kestään. Pitää mennä koneistamolle kyseen sylinterin poraus ja ohjurien vaihto tai tarkistus.
Kalliiksi tulee tämä GPZ paska.
Ja samoin laitoit uudet ohjurinkumit?
Onhan vielä mahdollista noiden arvuuttelemiesi vikojen lisäksi, että kansi on jostain halki! Oliko silloin kun eka kerran purit koneen, joku sylinteri erityisen karstainen muihin verrattuna vai tasaisesti?
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!