Sivu 21/23
sdf
Lähetetty: 21:05 25.08.2017.
Kirjoittaja jensen
sdfsf
Re: FLH 1979 Museo projeti
Lähetetty: 21:10 25.08.2017.
Kirjoittaja Kiwi
Ennemmin ihan käsin momenttiin, koneella tekee turhan helposti sileen tuosta kierteestä.
sdfs
Lähetetty: 21:41 25.08.2017.
Kirjoittaja jensen
sf
Re: FLH 1979 Museo projeti
Lähetetty: 01:06 26.08.2017.
Kirjoittaja Joe Cool
Ne ilmakoneen momentit ovat kyllä erittäin epämääräisiä. Itselläni on 1-2-3 ja ykkönen on ihan mitätön. Luottaisin tuossa kohdin myös enemmän käsin tehtävään kiristykseen momenttiavaimella, jos se vaan saa fiksusti lukittua kiertämisen ajaksi. Jotain olen itsekin sillä ilmakoneella päräyttänyt kiinni, kun muuten on pyörinyt alta pois.
sdf
Lähetetty: 01:55 26.08.2017.
Kirjoittaja jensen
ss
Re: FLH 1979 Museo projeti
Lähetetty: 09:57 26.08.2017.
Kirjoittaja Pave.
Voi noissa mopoautoissa tuo akselin laatu olla mitä sattuu... eli jos on liikaa karkastu niin voi mennö poikkikin....
Kait muuten laitat siihen vähän normaalia kovemman mutterin eikä mitää 5.8 kamaa? Alkuperäisetkin tiuhakierteiset mutteritkin on yleensä vähän kovempaa.
sdf
Lähetetty: 20:27 26.08.2017.
Kirjoittaja jensen
svx
Re: FLH 1979 Museo projeti
Lähetetty: 03:08 30.08.2017.
Kirjoittaja jensen
sdf
sdf
sdsd
sdf
sdsdfdfs
sdfs
Lähetetty: 22:21 01.09.2017.
Kirjoittaja jensen
sdf
xcv
Lähetetty: 03:07 04.09.2017.
Kirjoittaja jensen
xcvxcv
cb
Lähetetty: 21:58 17.09.2017.
Kirjoittaja jensen
gf
gf
sdf
Lähetetty: 21:13 05.10.2017.
Kirjoittaja jensen
sdf
sdfsdf
sdf
Re: FLH 1979 Museo projeti
Lähetetty: 03:53 06.10.2017.
Kirjoittaja Pave.
jensen kirjoitti:
GPZ savustus ei loppunut. Vaihteet toimii hyvin. 2 mahdollisuutta vialle? Ohjurit väleät tai sylinterit soikeat? Mie aikoinaan puhelimessa juttelin yhden entisen Kawasakilla toimineen mekaanikon kanssa ja hänen mielestään renkastus on tyhjänpäiväinen koska kawasakissa sylinterit kuluu soikeaksi ja ei tule pitkään kestään. Pitää mennä koneistamolle kyseen sylinterin poraus ja ohjurien vaihto tai tarkistus.
Kalliiksi tulee tämä GPZ paska.
Et kertonut miten tuo savutus ilmenee, mutta ilmeisesti kuitenkin hoonasit sylinterit ja laitoit uudet männänrenkaat?
Ja samoin laitoit uudet ohjurinkumit?
Onhan vielä mahdollista noiden arvuuttelemiesi vikojen lisäksi, että kansi on jostain halki! Oliko silloin kun eka kerran purit koneen, joku sylinteri erityisen karstainen muihin verrattuna vai tasaisesti?
sdfs
Lähetetty: 21:44 29.10.2017.
Kirjoittaja jensen
sdf
sdf
asd
Lähetetty: 23:06 31.10.2017.
Kirjoittaja jensen
asdas