Ja se laskuri ei sitten toimi v. 1985 vanhemmille pyörille. Toki se muuten on hyvä juttu, jos noilla uudenkarheilla pyörillä tykkää ajellamcjusa kirjoitti:Eihän tässä ole mitään vääntämistä. Jokainen tietää, paljonko tällähetkellä maksaa moottoripyörän vakuutusmaksuja. Menee sitten Pohjolan sivuille ja laskettaa siellä heidän hinnat. Lisäksi voi kysyä tarjoukset myös muilta, kun ei ole niitä laskureita valitettavasti. Elämä on yksinkertaista kun ei tee siitä monimutkaista.
vielä vakuutuksista
Re: vielä vakuutuksista
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Pertti kirjoitti:Näin on.Kari L kirjoitti:
PS. FOORUMIN SÄÄNTÖJEN MUKAAN YRITYKSEN HARJOITTAMA MAINOSTAMINEN TÄÄLLÄ ON KIELLETTY !
mcjusa kirjoitti:Eihän tässä mikään yritys ole mainostanutkaan itseään. Kuluttajat vain vertailevat eri vakuutusyhtiöitä. Jos näin tarkaksi menee, ei myöskään saa mainita mitään tuotemerkkiä eikä kaupan nimeä.
Justiinsa näin! Mutta ilmeisesti jonkun yhtiön haukkuminen nimeltä mainiten on sitten sallittua.
Kieltohan tarkoittaa sitä jos Vakuutusyhtiö Jos (nimi muutettu) kirjoittaa tänne, että me ollaan tosi hyvä yhtiö, niin se ei ole sallittua.
Poijat vähän ylireagoi, mutta kyllä ne siitä taas rauhottuu...
LIFEMEMBER
Eikös se ole mainos jos IF yhtiöiden vakuutusmyyjä laittaa tähän viestiketjuun yhteydenottopyynnön, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen ja lupaa tehdä erinomaisia ja parempia tarjouksia kuin muut alan yritykset ?
Minä en ole niitä sääntöjä luonut. Taitavat olla Vallun ja Jussin ajoilta. Lienevät voimassa edelleen joten ihmettelen, ettei Ylläpito ole poistanut sääntöjen vastaista mainontaa.
Se ei liene mainos jos täällä nimimerkin suojissa kehutaan oman yrityksen maahantuomaa öljyä, renkaita, akkuja, työkaluja, huoltopalveluita. Ilman suoria yhteystietoja se on veljellistä ja luotettavaa nettikeskustelua... sitä tällä palstalla käydään melkein päivittäin
En huomaa haukkuneeni ketään yritystä nimeltä. Kerroin vain todellisesta tapauksesta lähipäiviltä. Niitä todellisia tapahtumia melkein kaikista alan toimijoista tällä palstalla on riittänyt ihan alusta asti. Myös silloin kun Vallu oli moderaattori. Eikös se ole hyvä että lukijat huomaavat; jokaisessa ruusussa on myös piikit.
Minä en ole niitä sääntöjä luonut. Taitavat olla Vallun ja Jussin ajoilta. Lienevät voimassa edelleen joten ihmettelen, ettei Ylläpito ole poistanut sääntöjen vastaista mainontaa.
Se ei liene mainos jos täällä nimimerkin suojissa kehutaan oman yrityksen maahantuomaa öljyä, renkaita, akkuja, työkaluja, huoltopalveluita. Ilman suoria yhteystietoja se on veljellistä ja luotettavaa nettikeskustelua... sitä tällä palstalla käydään melkein päivittäin
En huomaa haukkuneeni ketään yritystä nimeltä. Kerroin vain todellisesta tapauksesta lähipäiviltä. Niitä todellisia tapahtumia melkein kaikista alan toimijoista tällä palstalla on riittänyt ihan alusta asti. Myös silloin kun Vallu oli moderaattori. Eikös se ole hyvä että lukijat huomaavat; jokaisessa ruusussa on myös piikit.
SORRY SORRY SORRY! Tosiaankin tämän topicin ekalla sivulla, siis kolme sivua sitten, on 22.9.2010 lähetetty moinen mainos! Ihmettelen vaan miksei siihen ole silloin puututtu eli poistettu.
Kari L! Pyydän nöyrästi anteeksi!
Kari L! Pyydän nöyrästi anteeksi!
LIFEMEMBER
Mainokseksi tulkittua viestiä ja siitä otettuja lainauksia muokattu. Keskustelu täällä jatkukoon, mutta ilman kaupantekoa.
Jos joku kuitenkin haluaa yhteyttä asianomaiseen, onnistuu se vieläkin helposti.
Jos joku kuitenkin haluaa yhteyttä asianomaiseen, onnistuu se vieläkin helposti.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Pitänee pyytää Turvalta tarjous, tuli Ifin uusin tarjous sen verran kalliiksi, seisonta-ajallinen vakuutus bonukset 45% jne. Entinen evo-softail maksoi alennuksineen 430,-/vuosi + kasko 70% 285,- eli ihan kohtuuhintaista kun noista sai seisonta-ajat pois. Uuden pyörän eli Tc kingin vakuutukset samoilla tiedoilla liikenne 780,-/vuosi ja kasko 405,-/vuosi. Vaikka tosta ottaa seisonta-ajat veks on korotus lähes tuplat vaikka pyörän teho-painosuhteet yms. ovat samat, uusi pyörä on vain uudempi (ja kolariherkempi ?? )
Hinnat vaikuttavat kyllä omituisilta??? Otappa puhelin kouraan ja soita sinne Ifiin. Se jatkuvasti voimassa oleva vakuutus taitaa olla kauttaaltaan halvempi kuin esim. 6 kk seisonta-ajallinen.
Rodin liikenne+kasko (55+70%) tekee vuodessa 438,- ja painoa on mopossa 300 kg sekä tehoa 125 hp, siis tämä koko vuoden voimassa oleva.
Rodin liikenne+kasko (55+70%) tekee vuodessa 438,- ja painoa on mopossa 300 kg sekä tehoa 125 hp, siis tämä koko vuoden voimassa oleva.
LIFEMEMBER
Juu, on ne käytännöt jokseenkin mielenkiintoisia... Kaverilla ja mulla käytännössä samanlaiset pyörät (okei okei, kaverilla Ulysses, mutta teho/paino/tilavuus aika lailla samat ku mun XB12:ssa), vakuutukset _OLI_ samassa yhtiössä, ja asutaan samalla paikkakunnalla. Ainut, että ikäeroa on vajaa 15 vuotta. Mun vakuutus oli yli 400 e kalliimpi... Whiskey-Tango-Foxtrot..! Onpa iällä vaikutusta, vaikka en minäkään enää ihan teini ole (37v). Siitä harmistuneena tein vertailevaa tutkimusta ja vaihdoin firmaa. Kokonaishinta tippu n. 350e ja ehdot paremmat.
Kannatti vertailla
P.S. Vuos sitten kyselin seisontavakuutusta toiseen pyörään. Muutama yhtiö lopetti keskustelun kun kuulivat että kyseessä on HD... Eräässä ei saanu HD:itä vakuutettua ellei ollu muita vakuutuksia samassa yhtiössä, toinen ilmotti että eivät vakuuta vm. 2000 vanhempia Harrikoita.
Kannatti vertailla
P.S. Vuos sitten kyselin seisontavakuutusta toiseen pyörään. Muutama yhtiö lopetti keskustelun kun kuulivat että kyseessä on HD... Eräässä ei saanu HD:itä vakuutettua ellei ollu muita vakuutuksia samassa yhtiössä, toinen ilmotti että eivät vakuuta vm. 2000 vanhempia Harrikoita.
Ride to freedom with the King of Kings!
Melkoisen isot erot kyllä mullakin ollut vakuutusmaksuissa. Nyt mulla V-rodin vakuutus If:llä. Täyskasko ja liikennevakuutus yhteensä 325 / vuosi. Ehdottomasti halvin kun vertailin hintoja.
Dyna Street Bob -06
Never take - Any shit
Standing strong - In the end
Fight back - Fight hard
For your life - For your future
Never take - Any shit
Standing strong - In the end
Fight back - Fight hard
For your life - For your future
Toi tarjous on puhelimitse saatu/vahvistettu ifistä.. yli 5kk ajolla seisonta-ajaton tulee kuulema halvemmaksi, 5kk tai alle ajossa niin seisonta-ajaton. Ja hämmästytti tosiaan hinnannousu kun pyörien teho-painosuhteet, kuutiotilavuudet ja merkit ovat lähes idettiset niin uudella pyörällä vakuutus on kymmeniä prosentteja kalliimpi.Vallu kirjoitti:Hinnat vaikuttavat kyllä omituisilta??? Otappa puhelin kouraan ja soita sinne Ifiin. Se jatkuvasti voimassa oleva vakuutus taitaa olla kauttaaltaan halvempi kuin esim. 6 kk seisonta-ajallinen.
Kokeilin IFin nettilaskurilla kattoo vakuutukselle hintaa mutta kone vaan herjas väärää rekisterinumeroa. No otin luurilla yhteyttä asiakas"palvelijaan" joka rekkarin omalle koneelleen napsuteltuaan tuumas että "Ai täähän on Harley, juu ei me anneta niille vakuutuksia. Tai ehkä sitten jos kaikki muutkin vakuutukset siirretään". Melekonen kesämies.
Enpä jaksanu tingata että mistäs moinen käytäntö mutta sinänsä kumma linjaus, meinaan vaan että pakollisen liikennevakuutuksen myöntäminen vois olla ihan lakisääteisen pakon sanelema jopa vakuutusyhtiölle, vapaaehtoisista voinevat kieltäytyä. Pärrä on -95 FXSTC.
Miettikääpä millaseen tilanteeseen jouduttas jos kaikki vakuutusyhtiöt vaan yksipuolisesti päättäs että eivät vakuuta Harrikoita. Tai Kymcoa. Tieliikennelaki velvoittaa ottamaan vakuutukseen mut jos kukaan ei niitä myöntäs niin kai toi jonkunmoinen kuluttajansuoja onkelma olis, kumminkin tieliikennelaillisesta lelusta kysymys.
Enpä jaksanu tingata että mistäs moinen käytäntö mutta sinänsä kumma linjaus, meinaan vaan että pakollisen liikennevakuutuksen myöntäminen vois olla ihan lakisääteisen pakon sanelema jopa vakuutusyhtiölle, vapaaehtoisista voinevat kieltäytyä. Pärrä on -95 FXSTC.
Miettikääpä millaseen tilanteeseen jouduttas jos kaikki vakuutusyhtiöt vaan yksipuolisesti päättäs että eivät vakuuta Harrikoita. Tai Kymcoa. Tieliikennelaki velvoittaa ottamaan vakuutukseen mut jos kukaan ei niitä myöntäs niin kai toi jonkunmoinen kuluttajansuoja onkelma olis, kumminkin tieliikennelaillisesta lelusta kysymys.
Sillä välin kun te mietitte minä oon ehtiny tekeen jo viis virhettä
- Karvanaama
- Viesti:
Tuo vakuutuskesäpoika puhui kyllä täyttä paskaa sulle.
Mulla on molemmat pyörät IF:llä, muita vakuutuksia ei tarvinnut siirtää.
Ne otti muhun yhteyttä ja tarjosivat koko pakettia mutta ei ollu kilpailukykyinen hinta, paitsi pyörien osalta.
Ne otti muhun yhteyttä ja tarjosivat koko pakettia mutta ei ollu kilpailukykyinen hinta, paitsi pyörien osalta.
Ja se on niin vehen mite mine olen lehmee nainut että se ei ole juuri ollenkaan..
If:tä sain halvimman kun ne otti minuun yhteyttä.Vuotta aiemmin kysyin ominpäin niin oli sama hinta(reilusti kalliimpi ) kuin muualla.Keskittämällä n.kympin halvempi.
Juu niimpä miekin ounastelin että eihän tuo voi totta olla kun ei täälläkään oo moisesta ilkamoitu enempää. Mutta hepä eivät näinollen minun roposia tarvihe, muualle kelepaa kyllä.Karvanaama kirjoitti:Tuo vakuutuskesäpoika puhui kyllä täyttä paskaa sulle.
Sillä välin kun te mietitte minä oon ehtiny tekeen jo viis virhettä
Moro,
Liikennevakuutus on pakko saada jokaisesta yhtiöstä koska se on lakisääteinen. Vapaaehtoisten vakuutusten kanssa tilanne on toinen, ne kun on vapaaehtoisia myös yhtiöille, eli sen suuremmin perustelematta voivat jättää myöntämättä.
Affe
Liikennevakuutus on pakko saada jokaisesta yhtiöstä koska se on lakisääteinen. Vapaaehtoisten vakuutusten kanssa tilanne on toinen, ne kun on vapaaehtoisia myös yhtiöille, eli sen suuremmin perustelematta voivat jättää myöntämättä.
Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
http://www.goodwillparty.fi