Tosi nolo juttu toi Elton John 100-vuotisbileissä. Ja sitten kaiken maailman markkinointijeesukset käy Suomessakin luennoimassa, kuinka Harley-Davidson -bändiä ollaan rakennettu jotenkin määrätietoisesti ja alan harrastajia kuunnellen...
Mä olen vaan sitä mieltä, että markkinamiehet ei tätä juttua ole tehneet, vaan alan harrastajat. Parhaimmillaan ja uskottavimmillaan mainonta mukailee harastajien elämää ja maailmankuvaa. Sieltä se on aina lähtenyt ja lähtee vastakin
Viestintäalan ammattilaisena tulee ihan tolkuton myötänolouden tunne moisista "bränndintuntijoista"
Mut kyllä kaiken ohittais Pelle Normaali tai Eppu Miljoona... tai sitten se porilainen kaikilla mausteilla: Yök... tai Mansesterin ja Ikurin oma satakieli....(täytä puuttuva osa)! Eiku oikeesti ja totta puhuen - jos kerran vielä saatais kokoon Keravalta Aikka Hakalan Teddy & The Tigers, niin se saattaiskin ollakin siinä, vai ha
Hyvä Masa, nyt vetäsit oikeesta narusta Teddy kun saataisi lavalle niin siinähä mullakin pyöris sukat bootseissa, on se niin tanan huvä vanha pumppu . Ääneni annan Teddy & tigersille ja lämppäriksi vaikka Streamline 59 joka kyll vetää todella asenteella R & R :a.
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
maso kirjoitti:Elton Johnia. Kuulin että ressukka ei kovin paljoa arvostettu niissä bileissä. Eikö pitänyt olla Rollarit ihan legendan mukaan? Siis Milwaukeessa?
Huhut olivat saaneet yleisön odottelemaan Rollareita, ZZ Topia tai Bruce Springsteeniä. Pettymystä voi vain arvailla.
No mutta Masa... Eihän sitä brittimotoristeja HD-ralliin... Vai onko Ton-Up Brothersit käyneet jo trumppakaupassa? Rasvaletteihin teillä molemmilla taitaa olla vähän matkaa - ajassa taaksepäin? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
No mutta Masa... Eihän sitä brittimotoristeja HD-ralliin... Vai onko Ton-Up Brothersit käyneet jo trumppakaupassa? Rasvaletteihin teillä molemmilla taitaa olla vähän matkaa - ajassa taaksepäin? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Toi oli kyllä härski juttu Rasvaletti ja kypärä ovat mahdoton yhtälö, joten ihmisen täytyy joskus tehdä raskaitakin valintoja
ei rasvis ja kypärä oo mitenkään mahdoton yhtälö, täytyy vaan pestä se kypärä useemmin, tai tehdä kuin minä....
nahkakuulaan kun vetää ohein on olo auvoinen....
pitäsköhän tähän vetää joku legendaarinen lopetus kuten
"South's gonna rise again"
Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom