Pari vuotta sitte harrastin vielä aktiivisemmin triathlonia, nykyään vähän vähemmän mutta josko sitä kesällä (loman toivossa...) kävis kisoissa.
Jenkki Foordeihin innostuin vahingossa ja ny olis toinen kettu jo menossa, innostuin alustaparannuksista rata-autoilu mielessä kun Mustang clubista kaveri yllytti. Vielä siihen pitäs kaikenlaista tehä, no onhan se melkein valmis mutta koria pitäs hitsata, alustaan jäykisteitä ja perän tuenta suunnitella uusiks, kone pitäs vaihtaa, vetää sähköt ja tehä sisusta. Ai nii ja isommat jarrut jne... Ja sit se pitäs vielä turbottaa. (Eihän tossa oo järjen hiventäkään, muttaku pää tahtoo...)
Ja pyöriä voin vielä sanoa harrastavani, kun ei työn puolelle vielä mene. Hyviä päätöksiä oon muutenki tehny, tulevaisuus saattaa ne muille harrastajille paljastaa.
Mitä harrastat?
Re: Mitä harrastat?
Soittele mulle, jos meinaat sen koneen vaihtaa!! Saattais kiinnostaa jos hinta on sopiva .Kiwi kirjoitti:Pari vuotta sitte harrastin vielä aktiivisemmin triathlonia, nykyään vähän vähemmän mutta josko sitä kesällä (loman toivossa...) kävis kisoissa.
Jenkki Foordeihin innostuin vahingossa ja ny olis toinen kettu jo menossa, innostuin alustaparannuksista rata-autoilu mielessä kun Mustang clubista kaveri yllytti. Vielä siihen pitäs kaikenlaista tehä, no onhan se melkein valmis mutta koria pitäs hitsata, alustaan jäykisteitä ja perän tuenta suunnitella uusiks, kone pitäs vaihtaa, vetää sähköt ja tehä sisusta. Ai nii ja isommat jarrut jne... Ja sit se pitäs vielä turbottaa. (Eihän tossa oo järjen hiventäkään, muttaku pää tahtoo...)
Ja pyöriä voin vielä sanoa harrastavani, kun ei työn puolelle vielä mene. Hyviä päätöksiä oon muutenki tehny, tulevaisuus saattaa ne muille harrastajille paljastaa.
-90 FXR Super Glide
Re: Mitä harrastat?
Olihan hyvä kysymys. Mitä harrastan?
HooDeella ajelua ja valokuvausta.
Kaikki muu mitä teen on tyätä tai pisnestä.
HooDeella ajelua ja valokuvausta.
Kaikki muu mitä teen on tyätä tai pisnestä.