Yleensäkkin vääntävissä koneissa en tajua miksi niitä vaihteita pitäis kelailla. Sillonku myllyssä ruttua ni se hienoushan tulee just siitä et saa saa laittaa oikeen jalan suoraks tai kiertää tupin nurin ja naaauttia väännöstä.
Esimerkkinä mun nykynen kiesi automaatti lootalla. 430Nm väännöllä pitäis liikkuminen onnistua "rivakasti" ilman että heti kun painaa kaasua napsahtaa pienempi pykälä. Siks manuaali/vääntökone yhdistelmä on hieno. Voiman tunne on läsnä niinku jostain jo kirjotettiin. Auton laatikossa on mulla sportti asento sitä varten jos haluu mennä isoo kovaa. Sillon kierrokset saa olla tapissa eikä haittaa yhtään.
Tuo kaikki on rinnastettavissa myös prätkiin. Olis hienoo (kun vielä ei ole) vaihtaa vasemmalla kaikki ylös ja jos haluu liikkua rivakasti, ni senku kiertää tupesta!!!
Valehteleva voiman tunne saavutetaan helpommin myös noilla vanhoilla vehkeillä ku hitech tuotteilla. Vikuri rautis tuntuu kiihtyvän nii perkeleesti vaikka totuus voi olla (on) toinen.
Fiiliksestähän ajamisessa kaikenkaikkiaan kysymys. Kaverin kanssa vuosia sitten työnnettiin minä Dynallani ja kaveri ekan vuosikerran evo sportilla hirmu apella motari "kilpaa". Mä pyyhkäsin joku 190 ohi kaverista ja kohta oltiin huoltiksella kaffella. Hirmu hehkutus että kyllä oli siistiä! Sitte todettiin yhteen ääneen että eipäs repostella suureen ääneen. Vois olla hiukan kovempi kulkusten vehkeitten omistajilla hauskaa. Niissä kun ei 250kmh ylitys oo temppu eikä mikään. Mutta! Avokypärällä custom pyörällä 200kmh tuntuu ainakin kolmeltasadalta!!! Se on siistiä! Se tunne että menee lujaa. Näillä vehkeillä voin sen saavuttaa lähes sallituilla nopeuksilla. 80kympin tiet kun ajelee satasta ni on tosi kivaa. Jollaki hitech tuotteella pitää lykkiä 150 eikä silti oo niin kivaa. Eikä tunnu missään!
Voin sanoo et isäukon FJR sähköplekseineen
Olipa hajatelma lauantai alkuillasta. Reikä on päässä, myönnetään. Se ei myöskään sieltä poistu!
LIFEMEMBER