kylis kirjoitti:Mitäs kaikkea tuossa paketissa piti puffin, lehden ja kalenterin lisäksi olla?
Itella eikun posti toi avonaisen! muovikelmun joten hiukan mietityttää onko sieltä viety jotain...
Tähän asti on kaikki muoviin pakatut tulleet avaamattomina.
Kiitoksia kerholle oli hieno yllätys !!!!
Tuossa päällysmuovissa oli ainakin minulla osoitelappu joten jos muoveja ei ole niin arvaamalla tulee perille. Tai postinkantaja on sen itse lukenut ja vienyt osan. Valitusta vaan kehiin
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
kylis kirjoitti:Mitäs kaikkea tuossa paketissa piti puffin, lehden ja kalenterin lisäksi olla?
Itella eikun posti toi avonaisen! muovikelmun joten hiukan mietityttää onko sieltä viety jotain...
Tähän asti on kaikki muoviin pakatut tulleet avaamattomina.
Kiitoksia kerholle oli hieno yllätys !!!!
Tuossa päällysmuovissa oli ainakin minulla osoitelappu joten jos muoveja ei ole niin arvaamalla tulee perille. Tai postinkantaja on sen itse lukenut ja vienyt osan. Valitusta vaan kehiin
Noin on mullekin kertaalleen käynyt. Silloin piti tulla BSH:n lehti, mutta tulikin vaan muovikäärö ja osoitelappu. Valituksen tein ja pahoittelut sain, vaan lehteä en koskaan saanut.
Mutta kiitokset myös multa kerholle! Lahja on hieno ja tuli myös tarpeeseen, kun vanhat Puffit olivat jo aika kulahtaneita. Eikä ne heijastimet minusta ainakaan niin pahoilta näytä.
Tanskan superiin saat tilata teltan pusseineen ja tuolineen.
On kato pikerillä helppoo nykyjää , koordinaatit portilta tom tomii ja ei muuta ku ettimää omaa SR telttaa ja loikoilee omaan kaksioon johonkin päi aluetta pitäis olla jopa valmiiksi pystytetty
Eski kirjoitti:Tanskan superiin saat tilata teltan pusseineen ja tuolineen.
On kato pikerillä helppoo nykyjää , koordinaatit portilta tom tomii ja ei muuta ku ettimää omaa SR telttaa ja loikoilee omaan kaksioon johonkin päi aluetta pitäis olla jopa valmiiksi pystytetty