Ekat ajelut.
Ekat ajelut.
Tänään kävin heittään 60km:n lenkin. Perkeleen kurasta siellä missä vettä tiellä,mutta oli se kivaa. Sormet ja varpaat vähän paleli, mutta so what.
Just joo
Vääntäkää vaan puukkoa haavassa!
Lunta on niin paljon, että nelivedollakin on vaikeuksia ja viikon päästä on vakuutus päällä! "#¤%&/()=)%"#¤%&/.
Lunta on niin paljon, että nelivedollakin on vaikeuksia ja viikon päästä on vakuutus päällä! "#¤%&/()=)%"#¤%&/.
-
-
- Viesti:
MORO !
Maaliskuun lopulla otettu ekat savut ja ajettu ekat metrit....ja tuntu niin p..keleen hyvältä !!!
T: Hartikkamies
T: Hartikkamies
" Itseäni olen kiittänyt ja kiitosta on riittänyt "
Re: Ekat ajelut.
Kyllähän se aina pitkän talven polttelee ja pistelee, mutta kyllä silti pidän pään kylmänä ja odottelen kunnon kelejä ja lämmintä. Vaikkei pyörällä nyt olekaan tuntoaistia, niin silti sekin palelee kuiteskin... Mutta ihan jos totta puhutaan, en viitti lähtee urheileen tonne jäitten ja loskan sekaan kuiteskaan, maltan vielä hetken. Kesä on ihan kohta, ihan kohta... ( ab. 30cm lunta )
Mulla on pohjolassa MP-vakuutukset. Tiedätkö muuttaako ne automaattisesti vakuutukset sellaiseksi että mopn saa tarvittaessa käyttöön. Mun papereihin oli merkattu että seisontaa aika loppuu vappuna.rutale kirjoitti: Moi vaan me oltiin kanssa 17/3 ekalla ajelulla ja mukavaa oli,Tosi hyvä toi uus vakuutus sydeemi kun voi ajaa aina kun kun siltä tuntuu,kiitokset vaan pohjolalle vakuutus muutoksesta,