elikkäs nyt taitaa olla aika rekkarointi katsastukselle, mutta mikä olisi sellanen konttori hesassa tai sen ympäristössä missä normi-jamppa saa ees vähän ihmismäistä kohtelua? tarinoitahan on vaikka muille jakaa, mutta mä hakisin sellasta konttoria, mikä sanoo aiheesta muttei valita ihan naurettavuuksista. ja koska en oo ollut pyörän kanssa aikasemmin konttorilla, niin onko tuossa itse katsastustapahtumassa jotain mystistä?
kyseessä aika vakio, 88 vuoden tuonti-Sportster.
kiitos jo etukäteen, ja jos haluu vastaa privana, niin osoite on jyrie@mac.com
ps. tapiola tuli aika mukavasti alas vakuutusmaksuissa kun meni tiskille tivaamaan pohjola-yhtiöön vaihtoa...
missä mun kandee yrittää katsastaa Sportster?
missä mun kandee yrittää katsastaa Sportster?
live now & pay later
Missä vaan
No jos se on kerran ihan vakio niin sen pitäisi onnistua ihan missä vaan. Kuhan katot ettei se huuda järjettömästi. Ja että siinä ei ole "ameriikan valoja" vaan nää "kotimaiset" valaisimet.
Hesan tilannetta en tosin tunne, mutta esim. täällä Lohjalla ei ton kanssa olisi mitään ongelmia.
Tietysti asiaa helpottaa/nopeuttaa jos katsastaja on perehtynyt prätkiin. Ja sitähän voi kysyä konttorista löytyykö tällaista heppua.
Hesan tilannetta en tosin tunne, mutta esim. täällä Lohjalla ei ton kanssa olisi mitään ongelmia.
Tietysti asiaa helpottaa/nopeuttaa jos katsastaja on perehtynyt prätkiin. Ja sitähän voi kysyä konttorista löytyykö tällaista heppua.
Soita ensin konttorille ja kuulostele kuinka virkaintoinen meininki siellä on. Konttorilla A jaksettiin syynätä muuttoajoneuvona tuomaani ihan tavallista perheautoani yli 2 tuntia. Konttorille A en siksi vienyt enää mopoani. Konttorilta B luvattiin, että jos pyörä on maalaisjärjen mukainen, niin tännevaan. Katsastus huipentuikin näinollen leimaan. Sekä lisälappuun, jolla virkailija ilmoitti haluavansa ostaa Sportsterini heti kun vain mahdollista.
-T
Ei kai tossa pitäs tosiaan mitään ongelmaa olla, jos on orkkis.
Vinkki kakkonen: Käy tutustumassa www.mmaf.fi, siel on aika paljon kaikkee tietoo ylipäätään näistä asioista.
Mun Sportster oli tehty muutoksia jo ennenkuin sen ostin, ja rekisteriotteessa ei tietty mitään merkintää. American Car Showssa "eksyin" MMAF:n osastolle kyseleen katsastuksista, ja sain Hanskilta aika lailla tärkeää tietoa, KIITOS hänelle! Ei ole ennen tullu pahemmin näitä asioita mietittyä, mutta jos nyt vaan olisin marssinu konttorille (kuten oli suunnitelmissa), niin kyllä olis metsään menny ja pahasti!
Vinkki kakkonen: Käy tutustumassa www.mmaf.fi, siel on aika paljon kaikkee tietoo ylipäätään näistä asioista.
Mun Sportster oli tehty muutoksia jo ennenkuin sen ostin, ja rekisteriotteessa ei tietty mitään merkintää. American Car Showssa "eksyin" MMAF:n osastolle kyseleen katsastuksista, ja sain Hanskilta aika lailla tärkeää tietoa, KIITOS hänelle! Ei ole ennen tullu pahemmin näitä asioita mietittyä, mutta jos nyt vaan olisin marssinu konttorille (kuten oli suunnitelmissa), niin kyllä olis metsään menny ja pahasti!