liivit

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
patteri

liivit

Viesti Kirjoittaja patteri »

Tämmönen juttu paukahti mieleen. Mitä mieltä ootte. Olin tossa puriaisissa viikonloppuna (aivan mahtavat pippalot, niinku aina, mulla kahdeksas kerta siellä ja aina huippukivaa), olin perjantai iltana lähellä hernesoppajonoa ku yks hyvin syöny kaveri alkoi huuteleen jonossa edellä oleville joita oli viis kappaletta, et ohos tulin väärään jonoon , täähän onkin näköjään naisten jono.Ja syynä oli se et edellä olevilla viidellä kaverilla ei ollu liivejä päällä, jono oli pitkä elikkä jollain oli liivit jollain ei. Tunsin osan näistä viidestä, ykskään ei kommentoinnu huutelialle mitään, elikkä fiksuja tyyppejä. Yks kaveri oli jonossa vaimonsa kanssa(tunnen molemmat näistä HD-hommista jo vuosien takaa), tosi kiva pariskunta, siis pariskunnan miehellä ei liivejä. Eikö nää mopohommat oo aina perustunu jonkin sortin vapauteen, elikkä pitäköön joku liivejä joku ei. Mä oon sitä mieltä että ei liivit miestä tee vaan mies itse. Eihän voi olla niin et pitää olla esim liivit et on hyvä tyyppi, vai voiko?. Tää ny oli tämmönen vuodatus, mut älkää hyvät ihmiset toisia arvostelko koskaan ja missään jos jollain on tai ei ole sitä taikka tätä, luonne se on mikä ratkasee. ( ja hyvin syöneelle huutelialle, meeppä vaikka koirakouluun oppimaan käytöstapoja). Ps. toi ny ei koskennu HDCF:ää, mut halusin vaan ny kertoo esimerkin ja kysyy mielipidettänne liivien käytöstä, itellä liivit mut suotakoon vapaus kaikille pitää tai olla pitämättä liivejä.
Ilkimys

No joo

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Suomessa on vissiin 6000 H-D harrastajaa eli kyllä joukkoon "humoristeja" mahtuu.
Vaan eikös se ole niin, että villi ja vapaa ei liivejä kanna? Täh? :mrgreen:
Pera
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pera »

Kuka niitä liivejä nyt kovalla helteellä edes jaksaisi pitää? Outo huutelija...
Sasa
Viesti:

Re: liivit

Viesti Kirjoittaja Sasa »

Eipä noista kannata välittää, parempi kun on hiljaa ja antaa juipin molottaa itseksensä. Jos sillä oli "se" aika kuukaudesta :wink:
Tosin kun asiakaspalvelutyössä seurailee ihmisiä, joillain se on joka päivä...
Niin, joskus ei voi tosin pitää mölyjä sisällään, vaikka yrittäisi, ja siinäkin olisi joku voinut kyseiselle miekkoselle tokaista jotta: " kyllä tämä ihan oikea jono on, herran omien liivien kuppikoosta päätellen..." :P
Muuten en oikein voi kantaa ottaa, koska itse pidän nahkaliivejä silloin kun jaksan, tai ehdin, tai huvittaa...
(Hitto kun näppiskin sekoilee, heittää yhtäkkiä pihalle koko systeemistä kun on vaikka kirjoittanut ison litanian. Poika kun kaatoi varmuuden vuoksi lasillisen vettä sen päälle yks ehtoo :?)

Tässä muuten muutama vinkki sinulle, joka olet päättänyt opetella käyttäytymään: (tämä oli yhden firman seinällä)

1. Älä enää kaiva nenääsi, vaan hanki onkimatosi muualta. Ellet omista nenäliinaa, voit käyttää hihaasi niistämiseen.

2. Muista sanoa kiitos ja anteeksi. Jos et tiedä sanojen merkitystä, lisää ne varmuuden vuoksi jokaiseen sanomaasi lauseeseen.

3. Busissa nuorempien kuuluu antaa istumapaikka vanhemmille. Valvo siis oikeuksiasi, ja nosta kakarat niskasta käytävälle.

4. Peseytyminen saattaa vähentää kainaloiden ym. raapimista.

5. Jos puhut ruoka suussa, saattaa vierustoverin lautaselle lennellä ruoanmuruja. Mutta senhän sinä jo tiesitkin!

6. Hyvällä käytöksellä pääset mihin vain. Voitkin jo tilata valmiiksi uudet verkkarit odotellessasi kutsua linnan juhliin.

Voi pyhä Sylvi :P

Ilmat on luvattu viikonlopuksi sellaiset, ihan niinkuin Suomen kesässä yleensä, aurinkoa ja sadetta, aurinkoa ja sadetta... :wink:
Sasa
Viesti:

Re: liivit

Viesti Kirjoittaja Sasa »

" kyllä tämä ihan oikea jono on, herran omien liivien kuppikoosta päätellen..." :P

Tuohon minun piti kylläkin laittaa NEIDIN omien liivien kuppikoosta... mutta näköjään en osaa edes kirjoittaa sitä mitä "ilkeyksiä" ajattelen välillä... :wink:
Sporttiboy
Viesti:

Merkitön

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Mä pidän liivejä kyllä, mutta ihan blancoja ja se on ollut mun valintani. Tarjolla olis muutaman kerran ollut jotain selkämerkkejä mutta kun se ei vaan mun filosofiaan sovi.

Mulla ei oo mopossa mitään merkkejä, ei edes akussa! Ja kun uutta kilkettä tulee niin katson että siitä saa merkit pois (perkule kun uusiin putkiin joku molopää on stanssannu "Hooker" enkä viitsi sahata sitä loppupäätä pois kun on just sopivan mittaset).

Eli tää on mulle se juttu! Ei kenenkään tartte tietää millä mopolla ja palikoilla mä ajan jos ei oo riittävän sivistynyt tunnistamaan ilman lätkiä. Eikä mulla tuu oleen merkkejä liiveissä/takissa kun silleeneen ei tavallaan leimaa itselleen viihdekehystä ja voi olla ihan kenen kans tahansa ilman turhia suorituspaineita...

Ok, satavuotispaidan ostin kun halvalla sain mutta aika harvoin se on bileissä päällä. Kiusaan sillä maallikoita sukujuhlissa :oops:
jarna

Viesti Kirjoittaja jarna »

Terve pojat

Kaikille kiitos että purijaisiin tulitta.
Siellä ei ole ketään koskaan selkään katottu
(eikä puukotettu). Kaikki sai käsittääkkseni mahan täyteen.

tervetuloa uudelleen. TV. Tippala Karu MC
Vastaa Viestiin