Pick- nick
Pick- nick
Onkos HD porukkaa menossa Sunnuntaina Forssaan? Kelit ennustetaan ainakin hyviksi. 
-
laattalentää
- Viesti:
Forssaan olisi kanssa tarkoitus mennä,mutta autolla.Siinä toivossa että swapista jäisi taas jotain käsiin.Melko hyväksi olen tuon swapin havainnut,melkein joka vuosi on jotakin enempi tai vähempi hyödyllistä jäänyt kotiin raahattavaksi.
Ainoa haittapuoli tuossa tapahtumassa on se,että alkaa käymään ahtaaksi.Joka vuosi on enempi ja enempi populaa.
Ei se pyörällä ajo mitään herkkua siellä ole,vaikka letkojen ohi pääsisikin
Ainoa haittapuoli tuossa tapahtumassa on se,että alkaa käymään ahtaaksi.Joka vuosi on enempi ja enempi populaa.
Ei se pyörällä ajo mitään herkkua siellä ole,vaikka letkojen ohi pääsisikin
Re: etulokasuojan
Joo, kyllä mä tiedän, oon jopa nähnyt ja ajanutkin etulokarisella pyörällä ja kyllä lokari on meilläkin lokari,Bobstret kirjoitti:Miikka kirjoitti:Etu? Mikä???rampo63 kirjoitti: ja voi jättää etulokarin himaan...![]()
![]()
![]()
-Etulokasuoja, varmaan savox sama sana![]()
![]()
![]()
![]()
Eturenkaanhan pitää olla sen verran kaukana kuljettajasta että ei kaiken maailman ravat roisku...
![]()
![]()
mut "viittasin" ehkä enemmän tänne chopper puolelle tuohon lähinnä lokarittomuuteen...
Nimim. Ei ikinä etulokaria chopperissa...
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
forssan matka loppui lyhyeen...
päästiin oikeen kilometri kunnes mutkassa takakumi tyhjäksi,
en onneks kaatunut vaikka ei kaukana ollut
sitten vaan työntämään mopoa kotiin, rengas meni täysin tyhjäksi joten en saa sitä täytettyä kun puhaltaa vanteen välistä ilmat pihalle...
vituttaa kohtuudella... kerrankin kun olis päässy picknic niin tulee tämmönen
ei varmaan auta kuin odottaa huomista ja työnnellä mp-liikkeeseen
onneks suitzaman on tuossa 100m päässä
päästiin oikeen kilometri kunnes mutkassa takakumi tyhjäksi,
en onneks kaatunut vaikka ei kaukana ollut
sitten vaan työntämään mopoa kotiin, rengas meni täysin tyhjäksi joten en saa sitä täytettyä kun puhaltaa vanteen välistä ilmat pihalle...
vituttaa kohtuudella... kerrankin kun olis päässy picknic niin tulee tämmönen
ei varmaan auta kuin odottaa huomista ja työnnellä mp-liikkeeseen
onneks suitzaman on tuossa 100m päässä