antakaas joululahja vinkkiä
-
- Viesti:
antakaas joululahja vinkkiä
Peräänkuulutan tässä etenkin teitä hd-miehet. Ongelma on näet se että olen umpirakastunut harrikka mieheen. Ja joululahjaa täytyis alkaa miettiä. Hemmolla on ollut hörtsäkkä vuodesta -71, joten siihen liittyvät tilpehöörit varmaankin on jo hankittu. Mutta, mitä sinä haluaisit lahjaksi? Jotain persoonallista ja siistiä.. Eikä tarvitse olla asiallista eikä järkevää.
Hommaat Jenkeistä tai jostain teet mitta tilaustyönä sellanen HD takki mikä on rajoitettu määrä ja on ainutlaatuinen yksilö...
Mä tilasin mammalle (vaimo) Floridasta vaaleanpunaisen HD nahkatakin joka on limited edition tai sinnepäi ja floridassa jossa on kolme HD kauppaa ni oli loppuun myyty joten jouduttiin tilaamaan las vegasista kys. takki..
Sorry mun teksti mutta humalassa kirjottelen ja kokemuksella..
Laitoin tänne topikin että jos juko tietäisi mistä sais mammalle takin niin joku laitto vinkin ja mä soittelin yhdelle huuto.netin kautta tavaraa myyvälle suomalaidelle joka asuu floridassa ja sieltä selvisi homma..
Mä tilasin mammalle (vaimo) Floridasta vaaleanpunaisen HD nahkatakin joka on limited edition tai sinnepäi ja floridassa jossa on kolme HD kauppaa ni oli loppuun myyty joten jouduttiin tilaamaan las vegasista kys. takki..
Sorry mun teksti mutta humalassa kirjottelen ja kokemuksella..
Laitoin tänne topikin että jos juko tietäisi mistä sais mammalle takin niin joku laitto vinkin ja mä soittelin yhdelle huuto.netin kautta tavaraa myyvälle suomalaidelle joka asuu floridassa ja sieltä selvisi homma..
Viimeksi muokannut OldFart, 15:16 20.11.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei riemulla rajaa ku pierulla ajaa..