Nappikuulokkeen pehmuste
Nappikuulokkeen pehmuste
Oi Te kaiken tietävät kertokaa nyt mulle mistä ihmeestä mä löydän sellasia nappikuulokkeeseen tulevia pehmusteita tai suojuksia tai mitä lie ovat. Siis sellanen kun pannaan sen napin päälle.
Ei viittis niiden takia ostella uusia nappeja.
Mulla taitaa olla niin isot/höröt korvat, ettei Tom Tomin nappi pysy korvassa ilman sitä. Eikä sitä viittis teipata ilmastointiteipilläkään päähän kiinni.
Lohjalta ei siis varmana löydy (niitäkään)!
Ei viittis niiden takia ostella uusia nappeja.
Mulla taitaa olla niin isot/höröt korvat, ettei Tom Tomin nappi pysy korvassa ilman sitä. Eikä sitä viittis teipata ilmastointiteipilläkään päähän kiinni.
Lohjalta ei siis varmana löydy (niitäkään)!
Vinkki viistoista - käy ostamassa halvimmat mahdolliset nappikuulokkeet Gigantista, HongKongista tai jostain saiturinpörssistä. Ei varmasti maksa montaa euroa, ota pehmikkeet talteen ja linkoa turhat rojut olan yli.
Voi itse asiassa löytyä hyvinkin halvalla jos satut jonnekin missä on markkinoilta poistuneiden kännyköiden handsfree-laitteita hyllyt täynnä.
EDIT: Irtotyynyjä näkyy löytyvän samoista paikoista missä myydään kuulokkeitakin. Hifi-liikkeet ym.
Voi itse asiassa löytyä hyvinkin halvalla jos satut jonnekin missä on markkinoilta poistuneiden kännyköiden handsfree-laitteita hyllyt täynnä.
EDIT: Irtotyynyjä näkyy löytyvän samoista paikoista missä myydään kuulokkeitakin. Hifi-liikkeet ym.
Eihän se käy
Hemuli
Ja taitaa silti tulla turhaa hintaa moisille tuppuloille!
No eihän se käy! Ne on elektroniikkaromua eli ongelmajätettä!ota pehmikkeet talteen ja linkoa turhat rojut olan yli.
Ja taitaa silti tulla turhaa hintaa moisille tuppuloille!
Käys Vallu ostaa Koss:n nappikuulokkeet ne o hyvät ja menevät ne tyynyt sopivasti korvan sisään ja o vaehtopiätkin mukana. Niillä kuulee muutkin äänet ku tom tomin ohjeet
Itellä ollu käytössä jo muutaman vuoden ja uon tyytyväenen niihi, eivät uo hinnalla pilattuja ( alle 30 ekkee ) . Saat mm Markantalosta, tiä ei ollu mikkää maenos
wellu
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Tällä varmaan rupeis napit pysyyn korvissa...
http://kauppapaikka.int2000.net/pijangroom/?product=972
t.vellu
http://kauppapaikka.int2000.net/pijangroom/?product=972
t.vellu
Kannattaa ostaa kerralla hyvät, eikä sovittaminenkaan ole hassumpi idea. Minun korvaan passelit löytyivät hifistelyliikkeestä.
AKG:n IP 1 -napeissa on pidike joka pitää napin hyvin paikallaan. Ja äänentoisto on mainio. Tosin saa ollakin napeissa jotka maksavat lähes 70,-.
Linkki valmistajan sivulle

AKG:n IP 1 -napeissa on pidike joka pitää napin hyvin paikallaan. Ja äänentoisto on mainio. Tosin saa ollakin napeissa jotka maksavat lähes 70,-.
Linkki valmistajan sivulle

Olisin lyömätön, jos vain lähtisin käyntiin. 
Onko siinä tompassa joku oma kuulokesysteeminsä, sellainen jossa on mikki integroituna kuulokkeisiin? Vai saako siihen kiinni mitkä tahansa kuulokkeet? Jos saa niin sitten suosittelen myös noita Kosseja, ainakin se sparkplugia edellinen malli toimii hyvin, pysyy päässä, ei paina korvia niin kuin nappikuuloke ja mahtuu kypärän alle. Samalla vaimehtaa ulkomelua sen verran ettei äänitasoa tarvi nostaa ajoi sitten viittäkymppiä tai sataakahtakymppiä.
Jos nykyisillä kuulokkeilla pitää pärjätä niin kännykkäkaupasta mäkin lähtisin niitä pehmusteita etsimään.
Jos nykyisillä kuulokkeilla pitää pärjätä niin kännykkäkaupasta mäkin lähtisin niitä pehmusteita etsimään.
Life Member
noku
No eihän standardi-liittimet Tomppaan sovi eli vaatii oman kuulokkeen. (Tietysti!)Siis siinä on myös sellanen kuuloke/mikki -johto.
Toisessa kypärässä kuuloke on upotettu pehmusteisiin, mutta hellekypärässä joutuu käyttämään nappia. (Ja autossa)
Kaikki kännykkäkaupat 60 km säteellä on koluttu! Ei missään! Ei edes Säästöpörssistä löydy!!!
(Ehkä Sepixlh lähettää
)
Toisessa kypärässä kuuloke on upotettu pehmusteisiin, mutta hellekypärässä joutuu käyttämään nappia. (Ja autossa)
Kaikki kännykkäkaupat 60 km säteellä on koluttu! Ei missään! Ei edes Säästöpörssistä löydy!!!
(Ehkä Sepixlh lähettää
Re: noku
Lähettää... kaivelen osoitetiedot vaan tuolta jäsenluettelosta... tai jos olet Walkka ajoon osallistumassa niin voisin koettaa tulla käymään kun on tuossa "nurkilla"Vallu kirjoitti: (Ehkä Sepixlh lähettää)
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
primorsk kirjoitti:Mitenkä oot Wellu saanu mahtumaan kypärän alle nää kossin sparkplugit?Itellä kun tuppaa talvella pelkät korvaläpätkin jo painamaan niin maan perusteellisesti,ettei tahdo kuuntelusta tulla mitään.
No hyvin oon suanu ja mulla o vielä vaahtokumipalat liimattuna korvien kohalle ettei suhisisi niin hitosti ja kypärähä o nolanin 1
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Homma hoidossa
Jälleen kerran on on homma hoidossa! Kiitosta kaikille Teille jotka osallistuitte huolieni kantamiseen!
On tää ihme foorumi! Kaikkia löytyy hirsikehikosta korvatulppiin!
Niin ja Wellu, kuinkas ison kasan vaahtomuovia Sä tunget sinne pään sisään. Kiinnostaa vaan noin ihan akateemisessa mielesså.
ps. just näkyy joutsenperhe uivan tohon meidän rantaan, siellä on kolme 2007 mallista mukana.
On tää ihme foorumi! Kaikkia löytyy hirsikehikosta korvatulppiin!
Niin ja Wellu, kuinkas ison kasan vaahtomuovia Sä tunget sinne pään sisään. Kiinnostaa vaan noin ihan akateemisessa mielesså.
ps. just näkyy joutsenperhe uivan tohon meidän rantaan, siellä on kolme 2007 mallista mukana.