Katse eteenpäin!
Katse eteenpäin!
Viikko sitten katselin puoli sekuntia merimaisemaa Länsiväylällä. Ei olisi kannattanut.
Jono äkkiä pysähtyi tielle kaatuneen puukuorman takia, minä vähän myöhästyin.
Pääsin eilen sairaalasta, 11 murtumaa kylkiluissa, repeämiä pernassa ja pari tikkiä poskipäähän. Pyörä voi paremmin, odottaa vain uusia kromiosia. Vietän nyt kaksi kuukautta sairauslomaa ja odottelen lääkäriltä ajolupaa. Ajokausi ei ole vielä ohi, eihän? 
Onni onnettomuudessa
Kauniit maisemat voivat vaarantaa terveytesi! Ne kai pitäisi kieltää...
Onni onnettomuudessa, ettei sulle käynyt pahemmin.

Onni onnettomuudessa, ettei sulle käynyt pahemmin.
Viimeksi muokannut Janezki, 10:38 16.08.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Street Bob
Pelko persuksissa
Kävi kuitenkin niin, etten ole itse uskaltanut sen koommin ajaa. En uskalla lähteä yksin. Omituista.
Pyörä odottelee tallissa ja kävin kerran sitä jo katsomassa. Tiedän, että pitäis vain lähteä, mutta kun ei niin ei.

Pitää vissiin odotella, että Penan kylkiluut paranee ja se pääsee mun ja kenties uuden pyörän kanssa ajelemaan.
Pitää vissiin odotella, että Penan kylkiluut paranee ja se pääsee mun ja kenties uuden pyörän kanssa ajelemaan.
Street Bob
Mukava kuulla että olet paranemaan. Ajoin tuosta ohi melko tuoreeltaan ja eka paloauto oli juuri saapumasa paikalle, en sitten jäänyt lasten kanssa siihen ihmetelemään. Jaksamista ja tsemppiä!
Voiko niiden kylkiluiden kanssa jo ajaa?
Voiko niiden kylkiluiden kanssa jo ajaa?
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
voimia....
Huh huh, onneksi ei pahemmin sinullekkaan.Miehelleni sattu mp onnettomuus myöskin 12.8 , jäi tukkirekan alle ja tiedän todellakin tunteesi .Rekka tuikkas sivutieltä eteen ja poks.Tää kaks viikkoa on ollut yhtä helvettiä, mutta elossa ollaan se on tärkeintä!Sairaalahoito jatkuu....ajallaan pitää katella jatkuuko mp harrastus.Toivotan sinulle pikaista paranemista ja voimia läheisillesi joille se on varmasti ollut koettelemus.
ps.Janezki ihan samoja tunteita...en oo hipassukkaan omaan pyörään
ps.Janezki ihan samoja tunteita...en oo hipassukkaan omaan pyörään