Pääseekö mitenkään?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Esajas
Viesti:

Pääseekö mitenkään?

Viesti Kirjoittaja Esajas »

Tää voi olla vähän tyhmä kysymys mutta, kysyn silti?
Mua kun häiritsee vallan kauhiasti kun en löydä täältä foorumin puolelta suoraa linkkiä kerhon etusivulle. :? Etsiskelen sitä aina kun foorumista on mielenkiintoiset jutut luettu. Onko se täällä jossakin hyvässä jemmassa? Vai löytyykö sitä lainkaan? Eihän tuo tietenkään mikään iso juttu ole mutta kun joku alkaa rassaan niin :evil: :evil:
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

Liekö jostain sun omista asetuksista kiinni.... etusivu aukee aina kun laittaa www.hdcf.fi

-Päkä-
Fxsts03
Viesti:

Re: Pääseekö mitenkään?

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Esajas kirjoitti:Tää voi olla vähän tyhmä kysymys mutta, kysyn silti?
Mua kun häiritsee vallan kauhiasti kun en löydä täältä foorumin puolelta suoraa linkkiä kerhon etusivulle. :? Etsiskelen sitä aina kun foorumista on mielenkiintoiset jutut luettu. Onko se täällä jossakin hyvässä jemmassa? Vai löytyykö sitä lainkaan? Eihän tuo tietenkään mikään iso juttu ole mutta kun joku alkaa rassaan niin :evil: :evil:
Suoraa linkkiä foorumista etusivulle ei valitettavasti taida (vielä) olla...
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Kyllä on kun menee tuohon sivun yläreunaan ...Heti sen ylemmän ISON kotkankuvan alapuolella lukee MAINPAGE paina siitä ja hups siellä ollaan
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Vallu
Viesti:

Täh?

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Siis mitä??? Mulla on Internet Explorerissa työkalurivillä mökin kuva mitä klikkaamalla pääsee suoraan pääsivulle. (Siis mun selain aukeaa aina HDCF:n sivulle, LUONNOLLISESTI!) :D
pyjis

Viesti Kirjoittaja pyjis »

Minäkin ole tota ihmetelly, ja sen sitten ratkaissut, laittamalla kirjanmerkitpalkin näkyviin josta voi klikata sit pääsivulle.
Esajas
Viesti:

Re: Täh?

Viesti Kirjoittaja Esajas »

Vallu kirjoitti:Siis mitä??? Mulla on Internet Explorerissa työkalurivillä mökin kuva mitä klikkaamalla pääsee suoraan pääsivulle. (Siis mun selain aukeaa aina HDCF:n sivulle, LUONNOLLISESTI!) :D
Kiitos kaikille vinkeistä. Ja Vallu, niimpä tietysti. Mökkivälilehtenähän se mullakin aukee. Mutta kun joutuu pitään kuutta välilehteä auki töitten takia niin ei juolahtanut mieleen. :oops: :oops: :oops: Oma mökki kullan kallis.
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Sepixlh kirjoitti: ylemmän ISON kotkankuvan
Ei ole sitä isoa vanhaa kotkaa, kun haluaa käyttää foorumia sellaisenaan helpomman lukemisen takia, eikä sivuston osana :lol:

Ylläpidolle siis pienenä toivomuksena minunkin puolestani, että linkki foorumin yläosaan, kiitos :lol:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

Tai sitten näin, vaatii tietysti hieman käsityötä...

Foorumin osoite siis: http://www.hdcf.fi/juttutupa/index.php

Tuosta kun deletoi tuon loppuosan ja painaa enteriä, niin hups, ollaan kerhon sivuilla. Siis näin:

http://www.hdcf.fi/ juttutupa/index.php <-- poista tämä selaimen osoiteriviltä ja paina enter
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Joe Cool kirjoitti:
Ei ole sitä isoa vanhaa kotkaa, kun haluaa käyttää foorumia sellaisenaan helpomman lukemisen takia, eikä sivuston osana :lol:

Ylläpidolle siis pienenä toivomuksena minunkin puolestani, että linkki foorumin yläosaan, kiitos :lol:
Tämä on kyllä totta :D jos valitsee katselevansa vain aktiivista framea.
niin jos toivomiksia lisätään niin: myös framen alareunaan noi napit edellinen/seuraava aihe mitkä on nyt yläreunassa.
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Vastaa Viestiin