HD sisustustavaraa Jyskistä! :o

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

TipiL
Viesti:

HD sisustustavaraa Jyskistä! :o

Viesti Kirjoittaja TipiL »

Olettekos huomanneet, että Jyskistä saa jos jonkinlaista HD sisustustavaraa; on pyyhettä, pussilakanaa, fleecehuopaa, koristetyynyä jne. 8O
Kohta varmaan saa koko kämpän sisustettua "liiton" logoilla varustetuilla vermeillä :roll:
Näkyyvät vieläpä olevan oikein "Official Licensed Product" -tuotteita ;)
Vapaa-Vaihde Franklin

Viesti Kirjoittaja Vapaa-Vaihde Franklin »

Mie oon kanssa huomannu saman. Olen vaan ootellu, että jos nuo tulevat alennukseen, niinkuin jyskissä on tapana. Mutta ei taida nämä tuotteet tulla, joten saa nähdä, milloin hermo pettää ja täytyy mennä kaupoille...
H-D Softail Sport Glide
hupeli

Viesti Kirjoittaja hupeli »

Voi sinä tyhmä pääni anna mulle armoo ettei mun tarttis sentään HD lakanoissa nukkuu.
TipiL
Viesti:

Vai alennuksia kaivataan: just nythän niitä alennuksia näkyy olevan.
Ajalla 26.08. - 08.09.2007 tarjouksessa kuvaston mukaan on ainakin pussilakanasetti 25,- (norm. 29,95) ja kylpypyyhe 15,- (norm. 19,95) 8)
jyski

huh-huh

Viesti Kirjoittaja jyski »

Vai logo lakanat, ei ristus.

Millonkahan eka kaheli maalaa talonsa racing orangella, tervaa ikkunat ja vetää HD-logot talonpäätyihin :idea:

Ja siiten valitellaan baaribaikkereista yms....

Joku tolkku pitäs olla mihin näitäkin brändejä käytettään :!:
Röpöttäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Röpöttäjä »

siinä kun olisi pussilakanan reunassa prossu tai mp3 soitin varutettuna HD tyhjäkäynnin äänet tai isolla vaihteella vedättely vastamäkeen, ei tartteis itte potee uniapneaa ja kuorsausta........ Herätyksenä vois olla koneen kiinnileikkomis äänet.... Ekaks säikähtäs hereille ja sitten huokaisis helpotuksesta että ei sittenkään oma mopo rikki.........
arsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arsi »

ja sit aamupesulle ja parran ajolle jonka jälkeen hd after shavea poskiin...joo mitä seuraavaks keksii?HD tosimiehen kortsuja...niin on lemmen puuhatkin uusilla pussilakanoilla turvattu :P
TipiL
Viesti:

arsi kirjoitti:...joo mitä seuraavaks keksii?
Tässä on ainakin minulle uusi tuttavuus HD krääsän parissa:
Kuva
Tollaset pitäisi kuulemma koirille saada ;)

Mahtaiskohan tuo Harley Davidson OnlineShop Rostock toimittaa suomeenkin... :lol:
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

No on ainakin täällä Paavolla myynnissä mm. HD-koiranpuruleluja yms. Joskus kommentoi lehtijutussa, että ainoastaan ehkäisyvälineitä ja vauvanvaippoja ei ole HD tehnyt.
SOVELTAJA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SOVELTAJA »

Hesan Stockalla on muuten tota koira krääsää myytävänä!
TipiL
Viesti:

Joo, tiedän että löytyy myös suomesta, mutta itse en todellakaan maksa koiran kaulapannasta 80 euroa, vaikka olisi kuinka HD 8O
Jos en saa jostakin, esim. saksasta halvemmalla, niin sitten saa kirppusäkit kulkea ihan vaan vanhoissa pannoissa, sanoi toinen puolisko mitä hyvänsä ;)
pyjis

Viesti Kirjoittaja pyjis »

Röpöttäjä kirjoitti:siinä kun olisi pussilakanan reunassa prossu tai mp3 soitin varutettuna HD tyhjäkäynnin äänet tai isolla vaihteella vedättely vastamäkeen, ei tartteis itte potee uniapneaa ja kuorsausta........ Herätyksenä vois olla koneen kiinnileikkomis äänet.... Ekaks säikähtäs hereille ja sitten huokaisis helpotuksesta että ei sittenkään oma mopo rikki.........
Mulla on herätyskello, josta kuuluu harrikan ääni(no olevinaan, herättää kun luulee et on pyörä vaihtunnu japsiin) :lol:
Jube

Viesti Kirjoittaja Jube »

On mietityttänyt tämä HD-positiivisten pukeutuminen.. Tarkkaa puuhaa nääs! Mielellään näytetään, että kuulutaan porukkaan, mutta toisaalta taas menee naurettavaksi kun tepastellaan maha pystyssä ostarilla HD:n nahkahousut, bootsit, sukat, t-paita, huppari, nahkarotsi, henkselit ja bandana päällä. Hups. Unohtui HD-aurinkolasit. Saako jostain HD:n ajohanskoja? 8O

Missä menee se raja?

Tässäkin topicissa naureskellaan HD-pussilakanoille. Saako tuolla vielä ajella HD:n racing jacket (maailman paras kaikkien kelien ajotakki) päällä vai olenko baaribaikkeri? Voiko pinttynyt liivimies pistää päälleen goret kun lähtee poikittaisessa räntäsateessa Ylläkselle ralliin? Saako ennen syyskuun viidettätoista päivää pitää pitkiä kalsareita?

Tarkkaa kun lannan ajo! :?
Pessimismi on aivan turhaa. Ei se kuitenkaan mitään auta.
j
Viesti:

Viesti Kirjoittaja j »

Kaveri toi tuliaisiks ameriikoista jerkyä matkaevääks ja oli härräkkäpussissa.
8O j
Raimo-Raato
Viesti:

Re: huh-huh

Viesti Kirjoittaja Raimo-Raato »

jyski kirjoitti:Millonkahan eka kaheli maalaa talonsa racing orangella, tervaa ikkunat ja vetää HD-logot talonpäätyihin :idea:
Ei nyt sentään talo kyseessä mutta pakkohan tähän nyt on laittaa foto omasta käyttöautosta:
Kuva

Selvennykseksi sanottakoon etten ole merkkifanaatikko ja enpä saituuttani omista yhtään vaatekappaletta jossa lukisi H-D. Mä oon vaan kiero :twisted:
a.k.a. Rambe
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
Vastaa Viestiin