Tervepä vaan terve,
joo sellanen juttu olis esissä, et pitäs viedä toi löysäperse W-Twinille ja kun ei voi ajaa ku yhtä värkkiä kerrallaan, niin tarttisin jonkun joka ajas mun autolla sinne ja näin pääsisin sujuvasti pois sieltä. (ettei tarttis ajella junilla/busseilla ja juopua hirveesti, niinku yleensä noissa välineissä tahtoo käydä...)
Elikkä, jos oot ajatellu, et olis kiva kävästä tai jos sulla on ihan asiaa jonka vuoksi olet käyntiä miettiny, niin nyt pääsisit ihan vaan yhdensuuntasta ajosuoritusta vastaan.
Niin siis autoonhan mahtuu max 3 mun lisäks, jottei tuu kellekään liian ahtaat olot. Autossa mahtuu tuomaan hieman isompaakin palikkaa, kun sattuu olemaan farkkumallia.
Ajankohta olis ens viikonloppu eli 28. tai 29. päivä, joo tiedän, et End of Season on samaan aikaan, mut tää nyt vaan sattuu olemaan ainoo mahdollisuus mulle, koulun työjärjestyksestä johtuen, sit alkaa olla jo niin myöhäinen syksy ettei oikein viiti venyttää ton pidemmälle. Kumpi päivä, niin se ratkee säätiedotuksista, ajan mieluusti aurinkoisessa eli kuivassa säässä(vaikka kylmemmässäkin) kuin vesisateessa.
Jos tällänen homma kiinnostaa/on ajankohtainen, ota yhteyttä heti niin sovitellaan homma sopivaksi. 050-5233388
Zimi
ps. lehteen oon laittanu päivämäärän aluepalaverista, se menee puihin kun toi yllämainittu työjärjestys meni uusiks. Ilmoittelen uuden päivämäärän tällä foorumilla heti kun saan homman hoitoon. Mahdollissti hommasta tulee yhdistetty aluepalaveri/saunailta/ajokauden päättäjäiset, siihen ainakin pyrin. Lokakuussa joka tapauksessa, palataan...
Olisko Loimaalle asiaa?? Nyt pääsis halavalla mun kans..
Valvojat: Pertti, pressa, Chapter9
Olisko Loimaalle asiaa?? Nyt pääsis halavalla mun kans..
"May the force be with you"