Morjääns,
tätä kirjoitettaessa on klubin ajokauden päättäjäiset (End of Season) juuri ovella, ite en ehi sinne, menen käymään Loimaalla...
Mutta, mutta olen nyt sit varannut meille saunan Kimmelistä yllä mainitulle päivälle tai siis illalle, sauna olisi meidän käytössä klo. 19-20.30, varaan sen jos tulee riittävästi etukäteen ilmoittautujia.
Saunan hinta on 100?, ajattelin et jos ilmoittautujia on alle 5, en vahvista varausta. (sinne mahtuu 20 henkilöä, lienee riittävästi?)
Viimeiseksi vahvistus päiväksi on sovittu 11. 10. !!!
Eli nyt SITOVAT ilmoittautumiset mulle heti eikä kymmenes päivä, osoitteeseen: chapter9@hdcf.fi , KIITOS
Kimmelissä kuulemma ko. iltana Ladies Night, joten siellä suattas olla myös myös muita ku karvanaamoja...
Myyntityttö lupas myös tarvittaessa hoidella majoitusta erikoishintaan, lupas laittaa mulle myös sen hinnan s-postilla mut lienee unohtanu, sano puhelimessa et hinta olis, mustaakseni, 73?/2hh. Kehu olevan halvemman ku asiakasomistajille. Älkää tappako jos hinta ei oo oikein, kyl se lähellä on. Eli jos tuut pitemmältä, niin ei tarvi välttämättä lähtee yöks kotiin.. Jotaki ruoka juttuja se oli liitäny s-postiin jonka mulle laitto, ei tainnu tietää kelle lähetti...
Laita sana kiertämään ja muista ilmoittautua viimeistään 10.10.2007 (no, kattelen tilanteen 11.10. aamu-/keskipäivällä ja vahvistan tai peruutan tilauksen.)
Hyviä piättäjäisiä kaikille sinne meneville/siellä olleille ja tavataan Kimmelissä, Zimi
ps. jos tiedät tarvitsevasi majoitusta ko. majoitusliikkeestä tuolle illalle, mainitse siitä vahvistaessasi tulosi saunailtaan, kiits
URGENT! Aluepalaveri/saunailta/ajokauden päättäjäiset 20.10.
Valvojat: Pertti, pressa, Chapter9
URGENT! Aluepalaveri/saunailta/ajokauden päättäjäiset 20.10.
"May the force be with you"