Int rally 2008
Int rally 2008
Tietääkö joku, minkälainen paikka on ensi kesän päärallin pitopaikka, olikohan Vallitunsaari, tai jotain sinnepäin, Ilmeisesti Kemissä ?
Googlettamalla ei oikein löydy mitään.
Eikä Kemin kaupunginkaan sivut valaise asiaa.
Vai onko tämä vain joku perätön huhu ?
Googlettamalla ei oikein löydy mitään.
Eikä Kemin kaupunginkaan sivut valaise asiaa.
Vai onko tämä vain joku perätön huhu ?
Kaikkihan ei ole H-DCF:n jäseniä vaikka ovatkin pyörineet kuvioissa useita vuosia, lähes vuosikymmeniä...smuige kirjoitti:Asiastahan on jo pitkä rimpsu tuolla "chatboard for members" privapuolella...
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitäköhän siellä oikein sanotaan, jäsen oon, mutku kaikki tommonen "pakko" rekisteröitymiset ja semmoset sotii mun omituista ajatusmaailmaa vastaan, oon vastarannankiiski ja eihän siitä kärsi ku mä ite.....varmaan se on sitäki et jos tää homma ei julkista kirjottelua tai arvostelua kestä nii oon väärässä paikassa.......vain mun ajatus......jokaisella saa ja pitää olla omansa.
keskustelu
No sen sisä/teltta majoitus keskustelun voi pyyhkiä pöntöstä alas.Kaikki joilla tekee mieli asua teltassa niin alue on äärimmäisen hyvää maastoa ko.toimintaan ja jos haluttaa lakanoiden väliin niin 5km säteellä kaikille halukkaille sellainen paikka löytyy. majoituspalveluista tulen kyllä informoimaan kun sen aika on.Alueelta löytyy muutamia huoneistoja joiden koko vaihtelee 75-150 neliöä ! suuria ovat .Toivottavasti nämä vuokrataan järkevästi eli mielellään mökit täyteen ja varauksia otetaan vastaan 1.4 alkaen .Ne jotka ovat jo yrittäneet/yrittävät niin turhaan.
Toivottavasti paikka herättää mielenkiinnon lähteä katteleen Kemin suuntaan.
Alue on ollut vasta muutamia vuosia ns.normaali kansan käytettävissä , Sitä ennen alue on toiminut jokiyhtiön toimisto,hallinnointi ja työntekijöiden asutusalueena , jonne ulkopuolisilla ei ole ollut pääsyä.
UKK on myös aluetta monilla retkillään pitänyt tukikohtanaan ,Kivikerho nimisestä rakennuksesta löytyy valtionpäämiehelle mm.oma huone .Rannassa myös edelleen jäljellä Urkin käytämä sauna yllättäen siitä käytetään nimeä Urkinsauna.
Varsin hyvät kalastusmahdollisuudet löytyvät kaikki varusteet vuokrattavissa paikanpäältä mukaanlukien vene,luvat jne.
Sotahistoriaa lukeneet löytävät alueelta myös neuvostosotilaiden hautausmaan alueella on haudattuna 162 nl sotilasta .Sotavangit Suomessa kirjassa aluetta tosin nimitetään Vallitunturiksi en tiedä miksi ?
Kemin keskustaan n.5km
Tornioon n.19km Haaparantaan 200m enemmän
Ouluun läheisestä rampista 112km samoin kun Rovaniemelle
Toivottavasti paikka herättää mielenkiinnon lähteä katteleen Kemin suuntaan.
Alue on ollut vasta muutamia vuosia ns.normaali kansan käytettävissä , Sitä ennen alue on toiminut jokiyhtiön toimisto,hallinnointi ja työntekijöiden asutusalueena , jonne ulkopuolisilla ei ole ollut pääsyä.
UKK on myös aluetta monilla retkillään pitänyt tukikohtanaan ,Kivikerho nimisestä rakennuksesta löytyy valtionpäämiehelle mm.oma huone .Rannassa myös edelleen jäljellä Urkin käytämä sauna yllättäen siitä käytetään nimeä Urkinsauna.
Varsin hyvät kalastusmahdollisuudet löytyvät kaikki varusteet vuokrattavissa paikanpäältä mukaanlukien vene,luvat jne.
Sotahistoriaa lukeneet löytävät alueelta myös neuvostosotilaiden hautausmaan alueella on haudattuna 162 nl sotilasta .Sotavangit Suomessa kirjassa aluetta tosin nimitetään Vallitunturiksi en tiedä miksi ?
Kemin keskustaan n.5km
Tornioon n.19km Haaparantaan 200m enemmän
Ouluun läheisestä rampista 112km samoin kun Rovaniemelle
Asiat pitää oppia tekeen sillai oikealla tavalla väärin!
Re: kuis on
Mitä väliä.....Ilkimys kirjoitti:
Sataakos siellä silloin?
sade
Ei sada ehkä pieni ohimenevä kuuro mutta muuten selkeää ,ja jopa helteistä.
katoin intternetistä.
katoin intternetistä.
voi voi
Niin onhan tänne itäiseltä uudeltamaalta vajaa 800km onhan se aika paljon mutta sullekin on vaihtoehto tarjolla . Kemi-Tornio lentokenttä sijaitsee rallialueelta n.2km . siihenhän voi sorvata hyvän aikataulun miten haluat aikaa rallissa viettää Iltakoneella ralliin ja aamukoneella kotia nukkumaan tai aamukoneella päiväksi ja illaksi kotiin . Juna tulee myös 5km päähän mopohan menee tavaravaunussa . ei tämä niin vaikeaa ole ja mitä lumeen tulee niin joskus kesäkuun alussa on saattanut hieman tulla mutta varmuudella heinäkuu on lumetonta aikaa.