pyörä jenkeistä
pyörä jenkeistä
jos tuotte moppen jenkeistä niin 90vm mailimittariin täytyy tehdä km/h muuten ei mene läpi
Tämä on taas tätä, että mikä käy millekin katsastajalle silmään ja mikä jää huomaatta. Esimerkkejä on mm. ohjauslukoista ja varmaan kaikista mahdolisista muistakin yksityiskohdista.
Minullakin alkoi maahantuontikatsastuksessa '72 Caddystä katsuri esittämään vaatimuksia kilometritarrasta tms. mittariin. Olin eri mieltä sen tarpeellisuudesta ja sitten hän totesi, että olkoon kunhan tiedät miten kovaa ajat, eihän koko mittari ole edes pakollinen tämän ikäisissä
Tiesi siis homman hyvin, mutta kokeili kepillä jäätä 
Minullakin alkoi maahantuontikatsastuksessa '72 Caddystä katsuri esittämään vaatimuksia kilometritarrasta tms. mittariin. Olin eri mieltä sen tarpeellisuudesta ja sitten hän totesi, että olkoon kunhan tiedät miten kovaa ajat, eihän koko mittari ole edes pakollinen tämän ikäisissä
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
- jan'shovel-70
- Viesti:
Hyväksytäänkö mittarit missä on molemmat,tosin km pienemmällä ikäänkuin taustalla?hemuli kirjoitti:Tuliko yllätyksenä? Siitä lähtien kun moottoripyörissä on mittari pakollinen (01.01.1984 eteenpäin) on sen pitänyt näyttää kilometrejä. Poislukien muuttoajoneuvona tuodut laitteet, niissä hyväksytään myös mailimittari.
Luultavasti tarran tekijät ympäri maan sellaisen voivat kätevästi tekaista ja mittojen mukaan.Oz kirjoitti:Olen yrittänyt sellaista valmista haeskella, mutta huonolla menestyksellä. Satutko tietämään, että onkohan sellaisia suomen tantereella myynnissä?smuige kirjoitti:Kyllä.
Ja myös tarralla mittarin lasin pintaan tehty kmh asteikko.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Ainakin sellainen firma kuin H-print on tehnyt mp:n nopeusmittarin pohjalevyjäkin, tekee myös kaikenlaisia tarroja. Motoristihenkinen palvelu.Oz kirjoitti:Olen yrittänyt sellaista valmista haeskella, mutta huonolla menestyksellä. Satutko tietämään, että onkohan sellaisia suomen tantereella myynnissä?
Olisin lyömätön, jos vain lähtisin käyntiin.