Sivu 1/1

V ROD

Lähetetty: 11:32 13.07.2008.
Kirjoittaja nightrain
Mikähän mahtaa olla 2002-03 v-rodin vakio rengas koko ja miten leveä rengas taakse sopii ilman muutoksia.

Lähetetty: 17:44 13.07.2008.
Kirjoittaja Mikko
Taisi olla 180/55-18. Mulla on toisella vanteella 200 mm leveä rengas ilman muita muutoksia.

Lähetetty: 18:45 15.07.2008.
Kirjoittaja Leader Dog
Mikko kirjoitti:Taisi olla 180/55-18. Mulla on toisella vanteella 200 mm leveä rengas ilman muita muutoksia.
Itselläni 200mm Metzlerin Marathon otti kiinni montuissa , vaikkakin valtuutettu H-D huoltoliike kertoi rengastöiden yhteydessä 200mm mahtuu pyörimään ilman ongelmia,muutenkin niillä renkaiden vaihto tuntui olevan vaikeaa ja etenkin taka-akselin leipominen näytti hieman brutaalille toimenpiteelle.

Kotimatkalla ihmettelin mikä v..tu osuu montuissa renkaan kylkiin ja pienen tutkimisen jälkeen,tuli mieleen että , s..tanan tunarit!

Eli 2005 mallista jouduin purkamaan takalokarin ja rälläköimään niitä alta paljastuvia pulttikiinnitteisiä mustia patarautatukia uuteen uskoon jotta takarengas ei hankaudu niihin .

Moro äijät!

Lähetetty: 22:26 15.07.2008.
Kirjoittaja josa
Itsellä olisi myös takarenkaan vaihto edessä. Pyörä on -02 VRSCA ja ajattelin kokeilla tuota 200, vaan uskaltaakohan?

Toinen kyssäri, olisiko kellään myydä (vaikka kopiona) omistajan käsikirjaa (tai owners manualia) em. pyörään. Se on uitettu jenkeistä ja manuskaa ei luonnollisestikkaan tullut mukana.

Pärjäilkää...

Re: Moro äijät!

Lähetetty: 09:29 16.07.2008.
Kirjoittaja jani
Toinen kyssäri, olisiko kellään myydä (vaikka kopiona) omistajan käsikirjaa (tai owners manualia) em. pyörään. Se on uitettu jenkeistä ja manuskaa ei luonnollisestikkaan tullut mukana.
minulla olis 05 vrod käyttämätön owners manual soittele 0400927149 jos kiinnostaa.

Lähetetty: 23:50 23.07.2008.
Kirjoittaja Karzza
200 leveä mahtuu hienosti, kun ottaa (tarpeettomat) laukkuraudat pois lokasuojan sisältä.

Jenkeissä laikkailevat laukkurautojen pokkauksia ja katkovat rautoja, jotta 200 mahtuu. Ihan turhaa, raudat pois vaan ja prikat iskarimutterien alle etteivät kanna pohjastaan, vaan kannasta niinkuin laukkuraudoillakin. Tietty, jos on >100kg daami tarakalla, niin sitten pitää miettiä poistaako rautoja, ettei lokari romahda eukon alla...

Mulla on ylimääräiset raudat myynnissä, jos joku haluaa laikkahommiin eikä raaskii turmella alkuperäisiään.

Kun oma 200 siliää, ja jos löytyy sopuhintaan leveämpi umpivanne, aion kokeilla 240:stä vakio haarukalla, -hihnalla ja -loksulla. Hihnapyörissä saattaa joutua lievään n. 1/4" offsettiin <2007:n leveällä hihnalla.

Tykkään kun lokari on täynnä rengasta, toki toinen tie on kaventaa lokaria 8O