jälleen sarjassa tyhmiä kysymyksiä, mutta kun rupes itseä arveluttamaan;
parin viikon loman aikana oli Sportster(-92/883) akku himmennyt. Jenkki akku joka on koteloitu hyvin, ja kyljessä loistaa Made In Usa. Varoitus tarra akun päällä kieltää ehdottomasti tarrasinetin rikkomisen, ja varoittaa tietysti kaikesta muustakin mahdollisesta jenkki tyyliin säästelemättä.
Eli voiko tän akun ladata ilman että avaa ne nesteen lisäys korkit(jotka käsittääkseni löytyy sieltä sinetin ja muovi suojan alta), itse kun olen aina ne tottunut avaamaan kaikista muista akuista...?
akun lataus??
akun lataus??
Harley Davidson XLCH 1000 -72
Jep.Tattis!. Laturina mulla on Benton automaattilaturi, jonka pitäisi olla turvallinen.hemuli kirjoitti:Älä mene ronkkimaan sitä tarraa, sulla on ns. "huoltovapaa" akku jota ei saa avata edes latauksen ajaksi. Suosittelen lataamiseen jotain automaattivaraajaa kuten C-Tec, Optimate tai Decan jotkut mallit - niillä ei keitä akkua piloille niinkuin halvimmilla autolatureilla.
...juu ja näyttipä tulevan parissa tunnissa täyteen, eli huomenna uusi yritys ajolenkille. Eipä tuolla sateessa olis kauaa viihtynytkään
Harley Davidson XLCH 1000 -72