Pikkulättä ja Mikuni??

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

jaro
Viestit: 7
Liittynyt: 21:59 21.05.2009.

Pikkulättä ja Mikuni??

Viesti Kirjoittaja jaro »

Lättäpää ei siedä täyttä kaasua. Ei ajossa, eikä paikoillaan vaan sammuu heti kun kaasun avaa selälleen. (muutoin toiminta tuntuu olevan moitteetonta)
Kaasari on Mikuni kokoa 32mm. Eikä sen suuttimien/ neulan säätö tunnu vaikuttavan asiaan.
Mikä neuvoksi? Ajelenko vaan 3/4 kaasulla vastakin?
JON
Viestit: 1003
Liittynyt: 10:41 17.05.2003.

Re: Pikkulättä ja Mikuni??

Viesti Kirjoittaja JON »

Ootko tsekannu imuvuodot. Onpi Lätän tyyppiominaisuus, ainakin vakiokamana.
Itellä pelannut ja ei pelannut eri Mikunit. Yksilöitä nekin.

Jumpe
wla4245
Viestit: 156
Liittynyt: 23:43 15.06.2003.

Re: Pikkulättä ja Mikuni??

Viesti Kirjoittaja wla4245 »

Mitään en Mikuneista ymmärrä kun ei ole moottorikelkkaakaan,mutta imuvuodot saa mainiosti kuriin Peekillä. Eikä tarvi ostaa enään Ameriikasta asti vaan saa ihan Liedosta Äyräksen Veskulta.

t.vellu
Triumpisti
Viestit: 109
Liittynyt: 10:12 24.05.2008.
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkulättä ja Mikuni??

Viesti Kirjoittaja Triumpisti »

laita linkert takaisin kii niin toimii varmasti
JON
Viestit: 1003
Liittynyt: 10:41 17.05.2003.

Re: Pikkulättä ja Mikuni??

Viesti Kirjoittaja JON »

wla4245 kirjoitti:Mitään en Mikuneista ymmärrä kun ei ole moottorikelkkaakaan,mutta imuvuodot saa mainiosti kuriin Peekillä. Eikä tarvi ostaa enään Ameriikasta asti vaan saa ihan Liedosta Äyräksen Veskulta.

t.vellu
Hyvä vinkki, jos samaan hintaan/toimitusajalla. Kamanahan kallista.
Ite imuvuoton reitit ei kuitenkaan täysin poistu tällä. Pitää käyttää erikoiskäikäleitä ja/tai tukitusmömmöä. Monet pitää tienpäällä ihan vartavasten tehtyä kaulankiristintäkin. Siis ne, jotka vetelee pidempiä.
Varsinaista kyssäriä sivuten.

Jumpe
Avatar
57pannu
Viestit: 279
Liittynyt: 16:53 25.12.2003.
Paikkakunta: Takametsä
Viesti:

Re: Pikkulättä ja Mikuni??

Viesti Kirjoittaja 57pannu »

Niin laita se Linkert liekinheitin, tai testaa imuvuodot vanhalla kunnon starttipilot tempulla. Silloin ainakin yksi vika voidaan eliminoida. Jos ei kestä täyttä kaasua, niin luonoolisesti saa liikaa bensaa tai ilmaa tai onhan syttöpuoli varmasti kunnossa. Mitä vaikuttaa jos käännät kahvasta aikaisemmalle ja eihän katkojan kärjissä vain kipinöi kovin paljon. Vika ei välttämättä ole kaasuttimessa eikä kaasuttajassa, venttiilit ei varmaankaan vuoda ja muutekin yläkerta on kunnossa.

Yritys ja sata erehdystä....
Tallissa odottelee: WLA45 1942 (mr), FLH 74 1957 (mr), FLSTC 1994 (Heritage), TR T120 R 1969(mr), K 100 RS, CR 500, CRh 500, EXC 300, CB 125, CR 120, RD 125, R 1200 GSA, KH100
jaro
Viestit: 7
Liittynyt: 21:59 21.05.2009.

Re: Pikkulättä ja Mikuni??

Viesti Kirjoittaja jaro »

Joo, näyttää olevan ihan kuun asennosta kiinni kuinka toimii. Nyt toimii siten et alhaalla aina rikkaalla, kaasu auki vaatii ryypyn päälle 8O Etukansi ainakin vuotaa hiukan yhden ruuvin reiästä, muita vuotoja ei havaittavissa. Pahvin vaihto ens viikolla.
Avatar
smuige
Viestit: 5776
Liittynyt: 22:19 24.10.2002.
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Pikkulättä ja Mikuni??

Viesti Kirjoittaja smuige »

jaro kirjoitti:Joo, näyttää olevan ihan kuun asennosta kiinni kuinka toimii. Nyt toimii siten et alhaalla aina rikkaalla, kaasu auki vaatii ryypyn päälle 8O Etukansi ainakin vuotaa hiukan yhden ruuvin reiästä, muita vuotoja ei havaittavissa. Pahvin vaihto ens viikolla.
Joo, just oli täyskuu.
Nyt illalla/yöllä oli Full Moon Ride vaikka ei ollutkaan flättis alla.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
jean-baptiste
Viestit: 57
Liittynyt: 20:34 28.08.2005.
Paikkakunta: pohjola

Re: Pikkulättä ja Mikuni??

Viesti Kirjoittaja jean-baptiste »

Remontoin omaan Linkertin ja hyvin on pelannut. Onhan siinä tietty omat niksinsä kylmäkäynnistyksen suhteen, mutta muuten en voi moittia. -Ja onhan se niin nättikin kun rungon puhalsin lasikuulilla ja kiillotin kohokupin! :D
Vastaa Viestiin