Polttarikyyti morsiamelle Helsingissä 10.10?
Polttarikyyti morsiamelle Helsingissä 10.10?
Hei,
Olemme järjestämässä polttareita ystävällemme ja minä sain hankalaksi osoittauneen tehtävän: järjestää morsiamelle moottoripyöräkyyti Harley Davidsonilla. En kuitenkaan tunne ketään joka omistaisi sellaisen pyörän joten lähestyn nyt näin kun löysin tämän nettisivun googlettamalla... Osaatteko siis auttaa meitä/minua tässä asiassa, mitenköhän ja mistäköhän kannattaisi lähteä kyselemään? Kyse on lyhyestä kyydistä lauantaina 10.10 n.klo 14 Helsingin Lauttasaaresta Helsingin keskustaan eli noin 5km matka. Kuskin tulisi mielellään olla miehekkään näköinen mies mutta luonnollisesti kiltti ja turvallinen nallekarhu ZZ Top- tyyliin . Palkkiosta voimme tietysti sopia, varmaa ainakin on että saisitte parikymmentä nuorta naista iki-iloisiksi:). Kiitos etukäteen, terv. Outi K.
PS. Vastata voi tällä palstalla tai mielellään outi.kokkonen@windowslive.com
Olemme järjestämässä polttareita ystävällemme ja minä sain hankalaksi osoittauneen tehtävän: järjestää morsiamelle moottoripyöräkyyti Harley Davidsonilla. En kuitenkaan tunne ketään joka omistaisi sellaisen pyörän joten lähestyn nyt näin kun löysin tämän nettisivun googlettamalla... Osaatteko siis auttaa meitä/minua tässä asiassa, mitenköhän ja mistäköhän kannattaisi lähteä kyselemään? Kyse on lyhyestä kyydistä lauantaina 10.10 n.klo 14 Helsingin Lauttasaaresta Helsingin keskustaan eli noin 5km matka. Kuskin tulisi mielellään olla miehekkään näköinen mies mutta luonnollisesti kiltti ja turvallinen nallekarhu ZZ Top- tyyliin . Palkkiosta voimme tietysti sopia, varmaa ainakin on että saisitte parikymmentä nuorta naista iki-iloisiksi:). Kiitos etukäteen, terv. Outi K.
PS. Vastata voi tällä palstalla tai mielellään outi.kokkonen@windowslive.com
- Lippajärven kreivi
- Viesti:
Re: Polttarikyyti morsiamelle Helsingissä 10.10?
Alkaa olla aika viileää kyytiä jo siihen aikaan...
Dyna Low Rider -08
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
Älkää vaan kylmän takia missatko morsion kyyditystä. Paikkahan on käsittääkseni tsadissa, ei siellä lokakuussa ole vielä talvesta tietoakaan. Porukkaa vaan kasaan ja tytölle kyytiä.HarleyDad kirjoitti:Alkaa olla aika viileää kyytiä jo siihen aikaan...
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Pertti
Noniin varmaan onkin lämpösempää! Eikös Tsadi ole Aafrikassa asti!Paikkahan on käsittääkseni tsadissa
Oliskohan kirjoitusvihre tullu, mutta toisaalta, kun asemalla katselee ympärilleen, voisi aivan hyvin kuvitella olevansa jollakin lämpöisemmällä mantereellaIlkimys kirjoitti:PerttiNoniin varmaan onkin lämpösempää! Eikös Tsadi ole Aafrikassa asti!Paikkahan on käsittääkseni tsadissa
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Outi, ole tarkkana - käy vielä äkkiä niin, että sulho menee vaihtoon
Kertaus on opintojen... http://www.youtube.com/watch?v=DPb3O4dcjqQ" onclick="window.open(this.href);return false;
PS. Kuva olis kiva (siis paristakymmenestä nuoresta naisesta)
Kertaus on opintojen... http://www.youtube.com/watch?v=DPb3O4dcjqQ" onclick="window.open(this.href);return false;
PS. Kuva olis kiva (siis paristakymmenestä nuoresta naisesta)
Eiköhän tossa isoin ongelma ole toi ulkonäkö kriteeri. Täältä etelän pullamössöpoikasten seasta kun ei tollasia MIEHEKKÄÄN näköisiä oikein tahdo löytyä. Paitsi tuolta Wannabee osastosta.
Mutkun sitä kuljetusta ei kai haluttu dösällä , Sportster (siis sillä vihreällä) tai ruosteisella korollalla.
Mutkun sitä kuljetusta ei kai haluttu dösällä , Sportster (siis sillä vihreällä) tai ruosteisella korollalla.
Kiitos vinkeistä pojat...
Nin no mietittiin kyllä ajankohtaa mutta matka on lyhyt ja saan lainaksi hänelle moska kamoja esim nahkatakin ja farkut vaan päälle. Tietysti jos rankkasade on niin sille ei voi mitään ja sitten joudutaan perumaan ajelu.
Ulkonäöllä ei ole nyt niin isoa merkitysta, jos pyöräon vain hieno ja mies mukava niin se kyllä passaa... Joten jos teissä kiinnostuneita olisi niin laittakaa viestiä vaikka henk.kohtaseen mailiini.
Lenkki siis menisi Lauttasaaresta Helsingin keskustaan jonnekkin päin, töölö,ruoholahti ja km tulisi noin 5 eli ei paha
Outi
Nin no mietittiin kyllä ajankohtaa mutta matka on lyhyt ja saan lainaksi hänelle moska kamoja esim nahkatakin ja farkut vaan päälle. Tietysti jos rankkasade on niin sille ei voi mitään ja sitten joudutaan perumaan ajelu.
Ulkonäöllä ei ole nyt niin isoa merkitysta, jos pyöräon vain hieno ja mies mukava niin se kyllä passaa... Joten jos teissä kiinnostuneita olisi niin laittakaa viestiä vaikka henk.kohtaseen mailiini.
Lenkki siis menisi Lauttasaaresta Helsingin keskustaan jonnekkin päin, töölö,ruoholahti ja km tulisi noin 5 eli ei paha
Outi
- harleyhannele
- Viesti:
kannattaa vaan varautua siihen, että elämä voi mennä uusiks tuon kyydin jälkeen...voi harrikka (ja mieskin) viedä mennessään...nimimerkillä kokemusta on
minä ja norjan peikko...minä vasemmalla...
Vai lähdetäänkö samantien 20 pyörällä ja annetaan kyytiä kaikille? Bileiden jatkopaikka yllätys.
Noh, jos ajokelia riittää, niin kyllä mä aion vielä tuolloin ajaa. (Siitä puheenollen, ulkona
paistaa aurinko, mä lähden ulos nyt.)
Noh, jos ajokelia riittää, niin kyllä mä aion vielä tuolloin ajaa. (Siitä puheenollen, ulkona
paistaa aurinko, mä lähden ulos nyt.)
10.10 ajoleöit on ihan ok, ja jos on vain 5km matka se menee vaikka shortseissa.
Apua en voi tarjota kun en ole bear-tyyppisen kundin näköinen, enkä miehekäs mies, vaan ns, HD-Metro
Apua en voi tarjota kun en ole bear-tyyppisen kundin näköinen, enkä miehekäs mies, vaan ns, HD-Metro
#Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.#
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.#
Viekää ny flikkaa ajelulle.... Täälä pohjaanmaalla olis jo melkeen puukkohippa että kuka pääsis kyytsään..
ja eiku menox
Luulisihan sieltä pääkaupunkiseudulta vielä herrasmiehiä loytyvän pikku ajelulle, auttamaan neitoja hädässä.
FXDF -11
Olisihan täällä, mutta kun vaatimukset ovat niin kovat - ruma mies ja komea pyörä. Täällä meillä kun on vain komeita miehiä ja rumia pyöriä
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus