Ultima pakoputket

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

Stiffneck
Viesti:

Ultima pakoputket

Viesti Kirjoittaja Stiffneck »

Olis -94 Sportster putket hakusessa ja törmäsin Ultima merkkisiin huiluihin. Onko porukalla kokemusta millaiset putket, istuuko hyvin, millainen ääni, teholisäys, laatu yms?
Lippajärven kreivi
Viesti:

Re: Ultima pakoputket

Viesti Kirjoittaja Lippajärven kreivi »

Jos ääni on kova eikä teho laske 20% enempää niin nehän on sitten hyvät putket.. :lol:
Dyna Low Rider -08
SE Heavy Breather Air Cleaner kit
Thunder-Max EFI
V&H Straighshot HS Slip-Ons
Progressive Suspension 440 series
masala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja masala »

Tarkotitko pelkkiä huiluja vaiko koko putkistoo? Ultimahan kaupustelee ainakin
tota big growl putkee jota itekki joskus harkittin, mutta onneks sitte päädyin V&H:n
straightshotseihin. Jos jotain drag piippuja meinaat hankkii ni osta ihmees 1 3/4 tuumaset
ja multa sitte niihin khrome werksin huilut sisään viidelläkybällä :D

Eikä ne pelkät putket vaikuta muuta ku ääniin vähä pitää muutaki värkkäillä jos tehoon tahtoopi
vaikuttaa.
"Jäitä ammeeseen Jepson, herra kylpee pian"
Stiffneck
Viesti:

Itse asiassa just noita 2,25" big growl kokoputkia kattelin, ilmeisesti ainakin torque conet tai vastaavat tarvii lisäksi? V&H putkia kattelin mutta ei oikein tunnu löytyvän -94 Sportster jossa tapit edessä.
masala
Viesti:

Kyllä sinne juu kannattaa ne conesit varmaan laittaa, en kyllä tiä onko big growleis
mitään sisuskaluja.. Ai nii kyllä mun 93 Sportster sopi ainaki heittämällä V&H straightshotsit vaikka on
siirtosarjat.
Stiffneck
Viesti:

Satutko muistamaan part nro:a? Kattelin meinaan täältä: http://www.motospeed.se/artiklar.asp?we ... bmeny_nr=1" onclick="window.open(this.href);return false; ,eikä anna ennen -99 Sportster sopivuuksia. Mitähän eroa noissa sitten on?
masala
Viesti:

Ei mää mitään nummeroista tiä, mutta tollaset mä tilasin ja kesti vaan pari viikkoo ku saapu.
http://www.drmadhog.fi/catalog/product_ ... cts_id=315" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja sopi tosissaan pirun hyvin. Ja täyden kympin äänet! Ja noistahan saa vaikka ne huilut
poies jos on kuulossa jotain vikaa..
masala
Viesti:

Jaa mutta onko sulla se Sportster custom malli? Sitte ei kyllä näyttäis sopivan....
Stiffneck
Viesti:

Eikös custom ole se missä tapit on jo alkuperäisesti hieman edessä, ja putket tulee siitä kohti mihin siirtosarja tulis kiinni? Mulla on siirtosarjalla viety etiä.
masala
Viesti:

No sittehän sopii. Ja talavi tullee, ni on aikaa vaikka vähäsen sovittaakki.
jan'shovel-70
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jan'shovel-70 »

Stiffneck kirjoitti:Olis -94 Sportster putket hakusessa ja törmäsin Ultima merkkisiin huiluihin. Onko porukalla kokemusta millaiset putket, istuuko hyvin, millainen ääni, teholisäys, laatu yms?
Ne on drag pipes,eikä sisällä minkäänlaisia huiluja,mulla on yhdet pitkät mallit ja Softailiin kävi aika hyvin,äänet on niin kovat kun suorista tulee :D .Kysele hintoja jenkeistä esim.jireh cycles(http://www.jirehcycles.com" onclick="window.open(this.href);return false;)tai E&M cycles(http://www.e-m-cycle.com" onclick="window.open(this.href);return false;)olen molemmista tilannut suoraan Suomeen ja kaverille Jenkkeihin.Noista firmoista saa katalookit kun vain pyytää.
Vastaa Viestiin