Satulanahkan kirjailu
Satulanahkan kirjailu
Tervehdys kaikille tarvis hieman apua, onnistuuko nahkaan painaa jotenkin tekstiä ? en tarkoita tatuointia vaan satulan päälliseen ?? jos joku tietää niin vinkkejä KIITOS
Viimeksi muokannut Anonymous, 15:07 05.12.2009.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: otsikkoa muokattu
Syy: otsikkoa muokattu
-
Re: kirjoitus
Maalaamalla ainakin ja jos kysymys on vaaleammasta pohjasta,voisi käyttää nahka värjäykseen tarkoitettuja narvivärejä.Ovat erittäin tarttuvia ja imeytyvät kunnolla nahan sisään,myös omaan,jos ei käytä muovihanskoja
Re: kirjoitus
Eikös näillä sivuilla esiintyvä Jalix tee kyseisiä töitä, näin ainakin minä muistelen.
Miksi keinua jousilla, kun voi ajaa jäykällä!
Re: Satulanahkan kirjailu
jep, semmosta kohokuviointia tarkoitin, Daytonan satulassa on kyseinen teksti ja alkuperäinen satula oli saanut jenkkipäässä jalat alle ja yritän saada Dynan satulasta samaan tyyliin tehtyä luulen että tehtaalta vois tietty löytyä, mulla ei ole taas sinnepäin kokemusta, tosin takaloksu olis maksanu tehtaalta yli 500? ilman värejä Lauttasaaressa tais olla joku paikka joka maalaa jotenkin, ei poissuljettu asia
Sen verran tullu tota kirjailua nähtyä että mieleen jäi se kostuke , joka oli sprii. eli pirtu, aika märkäkin saa olla ei tietty koko satulanahka vaan kirjailtava alue. Siitä vaan paineleen, tekemällä oppii.
Jaloxleather vois neuvoa. Osaa ton homman. Ks. Jalixin sivuja. http://www.fotopankki.fi/JALIX.CUSTOM.LEATHER/kuvat" onclick="window.open(this.href);return false;
Ota jalixiin yhteyttä.
Ota jalixiin yhteyttä.
Moi! Sain vinkkiä et kaipailet apuja satulanahan kuvioinissa!daytona92 kirjoitti:Tervehdys kaikille tarvis hieman apua, onnistuuko nahkaan painaa jotenkin tekstiä ? en tarkoita tatuointia vaan satulan päälliseen ?? jos joku tietää niin vinkkejä KIITOS
Autan mielelläni jos haluat itse tehdä tai kaipailet osaan/kokonaan työ apuja?
Laita postia jalixcustomleather@gmail.com niin siitä se lähtee.
ps.Kiitos ja kumarrus röpöttäjälle ja pete1268 supportista.
Muistakaa rasvata nahkaa
Tervehdys, meni toi joulukuu juhliessa ja töitä tehdessä ettei ole kerinny keskittyä satulaan vielä SUURI KIITOS kaikille vaivannäöstä ja vinkeistä ja täytyy ruveta laittaan viestiä Jaliksille kevät on jo liiankin lähellä, taas