evolainen tiputtelee öljyä?
- the ripper
evolainen tiputtelee öljyä?
Nyt on jo ihan pakko kysellä vinkkiä kun -92 softi lykkää ööliä pihalle mut en näe mistä... Talven jälkeenhän on ihan normaalia et ruuttaa jonkinverran ulos mut nyt on ajettu n.40km ja vieläkin vähän tiputtaa, viime kesänä ei kone vuotanut yhtään ja moottoriin ei tosiaan ole koskettukkaan... voisko vaikuttaa kun lurahti hiukka liikaa tavaraa säiliöön?
Re: evolainen tiputtelee öljyä?
Liika öljy tulee kyllä ulos, halusit tai et.the ripper kirjoitti:Nyt on jo ihan pakko kysellä vinkkiä kun -92 softi lykkää ööliä pihalle mut en näe mistä... Talven jälkeenhän on ihan normaalia et ruuttaa jonkinverran ulos mut nyt on ajettu n.40km ja vieläkin vähän tiputtaa, viime kesänä ei kone vuotanut yhtään ja moottoriin ei tosiaan ole koskettukkaan... voisko vaikuttaa kun lurahti hiukka liikaa tavaraa säiliöön?
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
- the ripper
Okei eli se tiputtelee niin kauan kun on ylimääräistä?
Kannattaisi imasta liiat pois, sopivan imuvälineen saa venetarpeena about kympillä jollei ole imuvaihdinta.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
- the ripper
Joo tarvii ottaa vähän pois... mulla on iso injektio ruisku niin uskoisin että sillä onnistuu jos ei ihan kylmänä koita...
Eikös ne tiputtele öljyä niin kauan kun sitä koneessa on?
-90 FXR Super Glide
- the ripper
Ei mulla ainakaan ole tiputellut yhtään ennenkun nyt... vanhat äijät kyl muistaa kysellä aina et "onks toi harrikka? Laita kippo alle ettei mee öljyt hukkaan".
Vajaat kymmenen vuotta oon h-d:llä ajanu, ja aina on jostain tullu öljyä, ei oo jaksanu vaivata moisella päätä. Asiasta on kuittailtu "itäpyörä" porukoissa, joissa toisinaan tulee ajeltua. Kuittailijat haluais itte harrikan, mut ei uskalla, tai akka ei anna lupaa ostaa .the ripper kirjoitti:Ei mulla ainakaan ole tiputellut yhtään ennenkun nyt... vanhat äijät kyl muistaa kysellä aina et "onks toi harrikka? Laita kippo alle ettei mee öljyt hukkaan".
-90 FXR Super Glide
- the ripper
No pieni "hikoilu" on kai ihan normaalia! nyt se vaan jätti sen verran isoa länttiä et meinasin huolestua...
Olishan se mukava, et tallin lattia pysyis siistinä, mutta se on pieni hinta sille tunteelle, jonka saa kun lähtee Harrikalla baanalle .
-90 FXR Super Glide
Onkos -92 mallissa vielä huohotus ilmanputsariin? Jospa se sylki talvenaikana kampikammioon valuneet öljyt ilmanputsariin ja nyt valuttelee niitä pitkin moottoria. Katso ilmanpudistajaan lilluuko siellä öljyä.
FXSTS 1991
FLHCS 2022
FLHCS 2022
- the ripper
Ei huohota ilman putsariin kun ei ole orkkis kaasari eikä putsari...
no ettei vain olisi se evolaisten tyyppivika että sylinterin juuresta
Itsellä evo -94 auki talvella tästä syystä - tiputti juuri sen verran että v....i
No nyt ei kyllä tipu ei enempää eikä vähempää,
FXDL
Itsellä evo -94 auki talvella tästä syystä - tiputti juuri sen verran että v....i
No nyt ei kyllä tipu ei enempää eikä vähempää,
FXDL
- the ripper
Mä en ole vielä saanut edes paikallistettua että mistä ruikkii... öljyäkin otin vähän pois mutta mittatikun mukaan olis vieläkin liikaa. Parkkiin kun ajaa ja sammuttaa niin pikku läntin laskee ja sit lopettaa, tyhjäkäynnillä tiputtaa vähän koko ajan ja varmaan myös ajossa mut sitä on vähän vaikee kattella.
Mie lainaan tätä viestiä, kun niin sopivasti on.
Mulla tiputtaa öljyä ilmeisesti tuon sähköliittimen tyvestä. Kun nykäsee tuon johdon irti, moottoriin jäljelle jäävä vastake heiluu jonkin verran ja tuntuu melko öljyseltä.
Kulkine on -99 vuosimallin, jos siittä mitään hyötyä on.
Tuon kohdan allahan on magneetto. Joten onko kampiakselin stefa menny, vai mikä lie.
Mulla tiputtaa öljyä ilmeisesti tuon sähköliittimen tyvestä. Kun nykäsee tuon johdon irti, moottoriin jäljelle jäävä vastake heiluu jonkin verran ja tuntuu melko öljyseltä.
Kulkine on -99 vuosimallin, jos siittä mitään hyötyä on.
Tuon kohdan allahan on magneetto. Joten onko kampiakselin stefa menny, vai mikä lie.