Nonnii olisko vinkkejä kertoa mistä alan vikaa ettiin, kun kytkin ei taaskaan irroita kunnolla.
Vielä kerkeis pikku juttuja ruuvata ja koeajella, ennen kun aukasen enskan,sit saa koeajot jäädä kevääseen.
Kytkin säädetty keväällä, ja vaijeria saa säätää melko tiuhaan,eli olisko jo kolme kertaa tänä kesänä.
Ja kilsoja ajeltu vaan max pari tuhatta.
Vaijeriin vaan tulee löysiä koko ajan.nyt pitäis taas säätää kytkin,loppuu muuten kohta vaijerilta varat.
Voiko vaijerin kuori painua kasaan? (varpin ,joku tarviketeräspunos, alapää näyttäs vähän öljyseltä)
menee talvella uusiks tuo vaijeri muutenkin.
HD formula+ öljyt enskassa, joista muuten Seinäjoella sanoivat ettei olis eka kerta kun noilla öljyillä ongelmia
kytkimen kanssa?
Eikös pitäs ruveta enemmänkin kantamaan kun kytkin kuluu, vai mites päin se menee?
Ei tuo kytkimen säätö nyt kummonen homma oo,mut loppuu siitäkin joskus pultista jengat.
Nii ja kytkin ei luista.
-jone-
-92 Sportin kytkin
-92 Sportin kytkin
sportster 883/1200 -92 deluxe
Re: -92 Sportin kytkin
Formula+ on jäykempää kuin se sportfluid, jota sportsterin laatikkoon pitäisi laittaa. Kytkin toimii hyvin kun moottori on lämmin, mutta kylmänä meinaa ryömiä.
Tehdas suosittelee tuota öljyä nykyään, mutta sportfluid, tai joku sportsterin laatikkoon tarkoitettu tarvikeöljy toimii paremmin.
Joku kytkimessä antaa periksi, jos säätötarvetta on ajokauden aikana. Aloita nollasta ja säädä ensin kytkimen keskiruuvi kohdalleen ja sitten vasta vaijerista.
Tehdas suosittelee tuota öljyä nykyään, mutta sportfluid, tai joku sportsterin laatikkoon tarkoitettu tarvikeöljy toimii paremmin.
Joku kytkimessä antaa periksi, jos säätötarvetta on ajokauden aikana. Aloita nollasta ja säädä ensin kytkimen keskiruuvi kohdalleen ja sitten vasta vaijerista.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: -92 Sportin kytkin
Jep näimpä sen keväällä ruuvailin, eli ensin vaijerista säädöt löysälle ja sit vasta kykimestä säätelemään.
ei kai auta kun avata enska,ei oikeen uskalla pitmmälle ajella ennen kun on palikat "omilta jäljiltä".
-jone-
ei kai auta kun avata enska,ei oikeen uskalla pitmmälle ajella ennen kun on palikat "omilta jäljiltä".
-jone-
sportster 883/1200 -92 deluxe
Re: -92 Sportin kytkin
Kannattaa kattoa se laakeri mistä se kytkimensäätö tappi tuloo läpi.
- Mopopoika -65
- Viestit: 2110
- Liittynyt: 08:42 07.05.2003.
- Paikkakunta: Vantaa-Pirkkala
- Viesti:
Re: -92 Sportin kytkin
Onko säätö suoritettu tämän ohjeen mukaan: http://www.hdcf.fi/wiki/index.php/Kytkinjone883 kirjoitti:Jep näimpä sen keväällä ruuvailin, eli ensin vaijerista säädöt löysälle ja sit vasta kykimestä säätelemään.
ei kai auta kun avata enska,ei oikeen uskalla pitmmälle ajella ennen kun on palikat "omilta jäljiltä".
-jone-
Onhan se kytkimen säätöruuvin lukitusholkki ja jousi oikein paikoillaan? (Linkin kuvassa nro 8 ja 12)
http://fiche.worldofpowersports.com/wps ... A=142&B=16
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Re: -92 Sportin kytkin
Jep laakeri vetotapin keskellä lähestulkoon tuusana,eipä olis kauaa pyöriny,kun olis ollu kuulat
jossain luvattomilla teillä.
Näyttäis olevan vielä vastoin parempaa luuloani ihan normi 6200 laakeri.
-jone-
jossain luvattomilla teillä.
Näyttäis olevan vielä vastoin parempaa luuloani ihan normi 6200 laakeri.
-jone-
sportster 883/1200 -92 deluxe