.

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
-Harikka-
Viesti:

.

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 23:48 25.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Kylläpä lämmitti mieltä joo :lol: Viime yö tuli huonosti nukuttua kun pähkäilin, että mitenkä ihmeessä sen rytön saa maaliskuun alkuun mennessä läjään. Pitäisi just tämän takia olla kaksi pyörää, että toista voisi rassata ja toista käyttää kulkuneuvona, itsekin kun kuulun niihin, jotka menee joko kahdella renkaalla tai apostolinkyydillä.

Mutta eiköhän se tästä.
B

Viesti Kirjoittaja B »

ajattelin....
mennä JOULURAUHANJULISTUSTA kuuntelemaan motskalla!
Tuleehan muitakin mukaan!!??
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

B kirjoitti:ajattelin....
mennä JOULURAUHANJULISTUSTA kuuntelemaan motskalla!
Tuleehan muitakin mukaan!!??
Pidetäänkös aatteet ja uskonnot pois laudalta, pidetäänhän. :twisted:
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Mitähän aatteellista tai uskonnollista joulurauhan julistuksessa mahtaa olla :?:

Eihän siinä ole muuta vikaa kuin että se luetaan Suomen Turussa... :twisted:

EDIT: Eikös koko joulukin ollut ihan pakanajuhla kaikkine syöminkeineen ym. ennen kuin siihen mentiin sotkemaan näitä kristinuskon kliseitä???
Ilkimys

väärin ymmärretty

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Tarkoitti tietty tätä H-D -uskontoa/aatetta! :mrgreen:
Blues
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Blues »

:P Eilen viimeksi ihan vähän pihalla ajelin :D Meinas olla liukasta, mutta ihan vähän ja ihan hiljaa, kokeilin vaan. Onks viel kauan kesään??? :wink:
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Sen kuluneen takarenkaan voi vaihtaa ajokauden alettua. Ja ne Sepixlh:n hankkimat kytkinlevyt voi iskeä paikoilleen sen jälkeen kun vanhat on ajettu loppuun.

Joten lumien sulamista voi odotella levollisin mielin ja löysin rantein :lol:

Toki siinä välissä juhlitaan Herramme Vapahtajan syntymäpäivää kinkkua syöden ja glögiä nauttien 8)
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Tämähän lipsui tuosta alkuperäisestä topicista heti kättelyssä :D
Kuitenkin jos "juhlien" jälkeen olis enemmän inspiraatiota menää talliin touhuamaan :roll:
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

hemuli kirjoitti:Mitähän aatteellista tai uskonnollista joulurauhan julistuksessa mahtaa olla :?:

Eihän siinä ole muuta vikaa kuin että se luetaan Suomen Turussa... :twisted:

EDIT: Eikös koko joulukin ollut ihan pakanajuhla kaikkine syöminkeineen ym. ennen kuin siihen mentiin sotkemaan näitä kristinuskon kliseitä???
No, mitäköhän hehe.... Ja kyllä, joulu oli ennen pakanajuhla. Pakanajuhlana minäkin sitä juhlin. Pakana kun olen :twisted: Ja pysyn. Mutta hyviä kekkereitä kaikille, miten sitten niitä juhlivatkin. Rauhassa tai sikana saunan perällä. Tai sormet rasvassa tallilla. Itse vedän läskiä naamaan ja lihon entisestäni. Läskin syöminen onkin ainoa hyvä asia talven taittumisen kera koko joulussa, mun mielestäni. Peace , sanoi Bush joulun alla \m/
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Ja nyt takaisin topiciin! Tänään aloitin uuden ajokauden :twisted:...tai sitten lopetin edellisen, mutta joka tapauksessa ajelemassa olin kaupungilla. Ja mikäs siinä: +3 astetta "lämpöä" eikä satanut vaihteeksi ollenkaan. Tossa Sörnäisten Rantatiellä kahvilakilpuri tarjos vähän perää kiihdytyksessä, kun on niin silee nakki, mutta oikeni pian ja taas mentiin 8)
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Antakaa mulle heti päivä viikkoon lisää että mä saan ton rytöläjän kevääks edes vähän mopoa muistuttavaan kuosiin, tai sit lottovoitto ettei tarttis töitä tehdä vaan vois keskittyä olennaiseen...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Fantom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fantom »

Sporttiboy kirjoitti:Antakaa mulle heti päivä viikkoon lisää että mä saan ton rytöläjän kevääks edes vähän mopoa muistuttavaan kuosiin, tai sit lottovoitto ettei tarttis töitä tehdä vaan vois keskittyä olennaiseen...
joo... sportti on osina ja runko p.....päreinä, osia on tilattu runkoa ja svingiä työstetty saa nähä mitä tästä tulee ja milloin - tarvitaanko tähänkin lottovoitto? No aikaa on täällä susirajalla vielä hiukan enemmän kuin teillä etelässä :D
If You ain't Harley-Davidson, You ain't shit!
jylan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jylan »

Täytyykin muistaa laittaa akku latuuseen viikonloppuna...
Vastaa Viestiin