Positiivista palautetta
Positiivista palautetta
Huomasin tuolla ameriikanauto foorumilla tälläisen topicin,jossa annettiin positiivista palautetta kotimaisille varaosamyyjille/palvelujen tarjoajille.Jos mekin kerrankin kehuttaisiin kauppiaita,eikä annettaisi sitä paljon kuultua negatiivista vikinää.
Eiköhän meilläkin ole aihetta kiittää niitä firmoja kuluneesta vuodesta,joilla palvelu pelaa,niin myynnin kuin palvelunkin suhteen.
Allekirjoittaneen puolesta kiitokset kuluneesta vuodesta:
Hotbike
JepJep
Ja niille lukuisille yksityisille harrastajille,jotka ovat raskinneet luopua osistaan sopuhintaan
Eiköhän meilläkin ole aihetta kiittää niitä firmoja kuluneesta vuodesta,joilla palvelu pelaa,niin myynnin kuin palvelunkin suhteen.
Allekirjoittaneen puolesta kiitokset kuluneesta vuodesta:
Hotbike
JepJep
Ja niille lukuisille yksityisille harrastajille,jotka ovat raskinneet luopua osistaan sopuhintaan
Positiivista palautetta
Samat puodit saavat myös multa palautetta ja Hyvän Joulun toivotukset!
Old Harleys never die they just keep on rocking!
Hotbikelle kiitos hyvästä ja asiantuntevasta palvelusta sekä erittäin kilpailukykyisistä hinnoista. Samoin myös Jepjepille ja täällä harvemmin mainitulle Stormille.
Erityiskiitos myös kaikille palstan asiantuntijoille hyvistä neuvoista ja rakenteluvinkeistä.
Hauskaa Joulua ja onnellista Uutta Vuotta kaikille HDCF:n nykyisille ja tuleville jäsenille!
Erityiskiitos myös kaikille palstan asiantuntijoille hyvistä neuvoista ja rakenteluvinkeistä.
Hauskaa Joulua ja onnellista Uutta Vuotta kaikille HDCF:n nykyisille ja tuleville jäsenille!
Joo minulta lähtee kanssa Isot kiitokset JEP JEP:n Svedulle ja Hotbike:N Mannelle, tavaroitten saannista ja helekatin hyvästä palvelusta kun tuli siis palo noita osia meikäläisen Rautapäähän tollasen 3000eeron verran .Mopoherra tuppas viime kesänä mua koitella vaan onneks ei hylännä Näille ja muillekkin tavarantoimittajille täällä Suomessa iso kiitos ett olette meitä auttamassa ja unohtamatta Bikereita jotka pyyteettömästi tarjosivat auttavat kätensä mulle ja meikäläisen Rautapäälle KIITOS teille kaikille kuluneesta vuodesta oli mukava tutustua uusiin hyviin tuttavuuksiin, jatketaan ens vuonna taasen mutt ilman Rautapää onkelmia . Silti en luovuta enkä oo siitä luopumassa kun meille tuli se viha rakkaus suhde Hdcf:n veljille ja siskoille toivotan hyvää joulun odotus viikkoa , kohta se on jo ovella ja sitt kesäkin on taas lähempänä, en tiä tuleeko mulle kiire vai ei??
wellu
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Joo kun kiitellään niin kiitänpähän minäkin edellämainittuja puljuja eli Jep Jep:iä ja Hot Bikeä sekä tietenkin myös Artmotors nimistä puulaakia.
Näistä on aina apua löytynyt ja koskaan ei oo paskanmaku jäänyt suuhun toisin kuin jostain muista huusseista...
Näistä on aina apua löytynyt ja koskaan ei oo paskanmaku jäänyt suuhun toisin kuin jostain muista huusseista...
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
Hyvin sanottu ...Miikka kirjoitti:...toisin kuin jostain muista huusseista...
Pitäisiköhän tämän topicin otsikko muuttaa muotoon "positiivista palautetta HotBikelle" sillä samaan suuntaan lähtee myös täältä hyvän joulun toivotukset. Eikä unohdeta myöskään A-Moottoria jossa Ari varmaan nytkin painii asiakkaiden laitteiden kimpussa...
-
Positiivista palautetta
Lisätään vielä joukkoon Ara´s Bike & Parts Tammisaaressa
-
Positiivista palautetta
Lisätään vielä joukkoon Ara´s Bike & Parts Tammisaaressa
Aran ja Mannen lisäksi Harri Lamberg / Rannikon rengas.....
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sporttiboy
- Viesti:
Ylipäänsä kaikille joilta on saanut palvelua kuluneena vuotena IIIIIIIISOT KIITOKSET. Ja uskokaa tai älkää, mä oon saanut hyvää palvelua jopa niistä parjatuista isoista puodeista suurella sydämellä! Joko oon oikeesti hyvä tyyppi tai sit mä suhtaudun vaan liian positiivisesti ihmisiin.
Kiitokset erityisesti HD-of Kuopiolle siitä että kaverit aukas puodin tuntia etuajassa ihan vaan että mä sain uuden takarenkaan alle kesken lomamatkan! Se on mun mielestä hyvää palvelua...
Kiitokset erityisesti HD-of Kuopiolle siitä että kaverit aukas puodin tuntia etuajassa ihan vaan että mä sain uuden takarenkaan alle kesken lomamatkan! Se on mun mielestä hyvää palvelua...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Olipas unohtua H-Sunrise. Herrat avasi liikkeen eräs sateinen kesäinen keskiviikko aivan minun vuokseni jo klo 7.00. Normaalisti liike avasi joko 9.00 tai 10.00, mutta koska junani saapui Hämeenlinnaan n. 6.55 oli liike auki ettei tarvi aamutuimaan palloilla pitkin katuja....... Kävin vielä läpi pari päivää ennemmin ko. liikkestä ostamani pyörän ja lähdin pudotteleen n. klo. 9.00 kohti pohjoista ja Poronpurijaisia.......... Mennessäni B.T.T.R., kävin menomatkalla (lauantai) ostamassa putket pyörääni. Koska en viittsinyt uudet putket tarakalla kurvailla reissussa, niin sovittiin että haen putket sunnuntaina kotimatkalla. Sovittiin että soitan noin tuntia ennen kuin olen Hämeenlinnassa niin ovet on auki jotta saan putket matkaani.....
Kiitos vielä kerran jos herrat sattuu lukemaan tämän
Kiitos vielä kerran jos herrat sattuu lukemaan tämän
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;