Kiitän vuosista joita oon saanu viettää todellahyvän porukan kanssa. Tuun piipahtaan tapahtumissa jatkossakin mutta en enään vanhalla panostuksella. Oon antanu oman panokseni asioihin ja nyt on uusien tuulien aika jatkaa. On uusien tuulien aika. Monia ystäviä on tullu niin kerhosta kuin sen seurassa pyörineistä. Yhteydessä ollaan jatkossakin. Asia miks sanon niin ei ole syy kerhon vaan oma mieli. Hauskaa on ollu joka rallissa ja oon pitkään sanonu et teen niinkauan ku asiasta nautin. Nyt vain tuli stoppi. Tapahtumat, tallipileet ja ystävien tapamminen on ollu asioita jolla oon jaksanu tarpoo eteenpäin. Niin jatkan tästäkin eteenpäin ja ristus notta en aijo luovuttaa.
Uusille jokka miettii talkoota. Menkää mukaan ja älä jännitä. En mäkään aluksi osannu ku vaan olla paikalla mut sekin on tärkeetä. Oot paikalla ja seuraavassa tapahtumassa osaat jo paljon enemmän ku viimeksi. On ku autolla ajoa. Kukaan ei oo vatanen kunnes asian oppii. Jopa vanhakki tekijät tekee virheitä mut nekin opettaa. Ei muuta ku nokka pystyyn ja ja seuraavaan. Niin mullakin meni. 8 vuotta talkoissa ja mikkä muistot asioista. hyvät
Hyvä Kipe, raja tulee joskus vastaan ja silloin täytyy osata ja uskaltaa pistää jarruja päälle että säilyy muuten mielenkiinto rakkaaseen harrastukseen ja ennenkaikkea yhteys hyviin ystäviin. Hatun nosto osaltani uurastuksellesi, isot saappaat jää täytettäväksi mutta uskotaan että ne täyttyy. Kiitos ja nähdään.
Tiedän tuon tunteen .Oon itekin pyöriny vuosikausia edellisen harrastuksen tiimoilta pienen kerhon vetovastuuhenkilönä ja jossakin vaiheessa tulee kyllästyminen/loppuunpalaminen ja haluais vähän vetää happea ja jakaa vastuuta muillekin .Ei voi tietenkään verrata tähän kerhoon kokonsa puolesta mutta luulen että asia on ihan sama isommassakin porukassa .Kaikesta huolimatta en oo katunu kertaakaan että lähdin aikanaan kerhotoimintaan ja on hyvä että uutta porukkaa tulee mukaan niin ei homma jumita paikoillaan .Iso kiitos Kipelle työpanoksesta ,nyt vain nuoria ennakkoluulottomia mukaan toimintaan
Rock rock ja IIISO KIITOS Kipelle täältäki !!!!!!!!!! Mies joka aina oli menossa johonkin duuniin ja jaksoi aina hymyillä ja olla ystävällinen !!!!! KIITOS KIPE!!!! Nähdään
T ruma
porukkaan ja kerhoon en ole kyllästyny. Enkä tekemiseenkään. vaan on aika uusien tuulien. On vaan oma aika tehty ja sen minkä oon oppinu vuosien ajalla niin neuvon kyllä uusiakin. Samana häslääjänä varmaan jatkoski tuun oleen mut pienemmässä muodossa. Yks asia olis vielä jonka haluisin tehdä olis hymypoika ralli. Joskus senkin tittelin saanneena olis kiva et kaikki joille titteli on joskus annettu niin paikka ja hymyralli pystyyn. Ideoita otan vastaan ja josko sellasenki vielä kokis
Asiasta on ollu monia keskusteluja puhelimen kautta. Kukaan ei ole sanonu pahaa sanaa eikä päätökseni johdu kerhosta sekä et joku painostais. Päätös on vain ihan ja täysin oma. Pidän hetken taukoa ja uusille tilaa. Kaikki vuodet on upeita. Kolme asiaa jota en tuu vaihtaan on pikkutupa, Sportster ja vuosien ajalla tuntemaan oppineet kaverit. .
Kiitokset kuuluu kaikille mahtaville tyypeille jokka oon oppinu tunteen vuosien aikana. jatkossakin pidetään yhtä hauskaa ku töirmäällään missä milloinkin.
Iso kiitos sulle Kipe kaikesta paljosta mitä olet vuosien varrella tämän porukan hyväksi tehnyt. Ja vielä tulet tekemäänkin, siitä olen varma.
Vedä nyt henkeä, lepää ja nauti tapahtumistamme toisella tavalla.
T: Sakke
"Do not give up.
If you give up now - you will give up again"
Mikään promoottori en ole. Olin avainhenkilöpalaverissa viimekuussa. Eräs porilainen ja yks jonka itte aikoinaan ylipuhuin hommiin käännyytti pään. Olen jossain muodossa vielä jonki aikaa mukana. Koulutan ittelleni uuden ja ku saan opin vuosienvarrelta siirrettyä sille niin ainakin hetken olen takaviistos. Oon saanu kerholta ja väeltä niin paljon iloa et jossain mielessä oon aina mukana. Jatkossakin tavataan monissa tapahtumissa .
kipe71 kirjoitti:Mikään promoottori en ole. Olin avainhenkilöpalaverissa viimekuussa. Eräs porilainen ja yks jonka itte aikoinaan ylipuhuin hommiin käännyytti pään. Olen jossain muodossa vielä jonki aikaa mukana. Koulutan ittelleni uuden ja ku saan opin vuosienvarrelta siirrettyä sille niin ainakin hetken olen takaviistos. Oon saanu kerholta ja väeltä niin paljon iloa et jossain mielessä oon aina mukana. Jatkossakin tavataan monissa tapahtumissa .
Tapasit siis Porilaisen Liitto-oravan.....
Hyvä, jottei virta aivan kokonansa teheny välipäätä....
Uusi joutaa juosta, sinä juoksutat.
No nyt tuli asiaa!
Tulen ehdottomasti Hymypoikaralliin, jos sellainen joskus ja jossakin järjestetään ja aikataulu passaa. Moinen patsas on notkunut erinäisten takkojen ja muiden piirongin hyllyjen koristeena tietämättömänä omasta arvokkaasta tehtävästään olla sen aikaisen koululuokan minulle äänestänyt pysti. Puhuivat silloin jostakin 'hyvän toveruuden patsaasta'. Löysin pohjasta jopa vuosiluvun: menis helposti museorekisteriin kun on vuodelta 1957. Mutta niinhän ne meillä päin sanoo: ei ikä ole mikään vika, patti vika on.