Hihnapyörän tukilaakeri ryhtyi rohisemaan jo 47 tkm ja 22 v. jälkeen. Mitä pitää ottaa huomioon kun ryhtyy purkamaan ja jälleen kasaamaan laatikkopakettia paikalleen. Onko väliä mikä vaihde on päällä vai vapaalla, entä muita pikkuasioita joita ensikertalaisella ei tule mieleen tai vielä tietämättömyyttään näe. Clymerin opas on käytössä mutta vinkit ei ole haitaksi.
Ari
Sportster hihnapyöräakselin tukilaakeri
Sportster hihnapyöräakselin tukilaakeri
Heritage Softail 1999
Re: Sportster hihnapyöräakselin tukilaakeri
Laatikko tulee kokonaisena ulos enskavedon puolelta, kun painat samalla remmipyörän akselia niin, että se pysyy mukana.
Noissa on ollut heikkona paikkana vaihteensiirrossa keskittävänä osana ns. linnun luu, joka kannattaa varoiksi vaihtaa, kun loota on auki.
Siihen saa vahvistetun version. Jos sellainen jo on, ei tarvitse uusia.
Noissa on ollut heikkona paikkana vaihteensiirrossa keskittävänä osana ns. linnun luu, joka kannattaa varoiksi vaihtaa, kun loota on auki.
Siihen saa vahvistetun version. Jos sellainen jo on, ei tarvitse uusia.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: Sportster hihnapyöräakselin tukilaakeri
Kiitos vinkistä, näin se tieto lisääntyy.
Heritage Softail 1999
Re: Sportster hihnapyöräakselin tukilaakeri
Ilmeisesti 5-vaihteinen XL.
Ei ole linnunluuta. Vaihteiden siirto tapahtuu rummun välityksellä.
Ei ole linnunluuta. Vaihteiden siirto tapahtuu rummun välityksellä.
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota tietämättömyys ja raaka voima eivät ratkaisisi...
Re: Sportster hihnapyöräakselin tukilaakeri
Niin olisihan sitä voinut laittaa vaikka vuosimalli 1994 ja 1200 Xl niin ei tarvitse arvailla että mikä laite.
Heritage Softail 1999