PIN-Koodi.

Sähköt, elektroniikka, valot, vilkut, hälytin, mittarit (myös mekaaniset)

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: PIN-Koodi.

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Pave. kirjoitti:
Joe Cool kirjoitti: Se käyttää yhtä yleisimmistä, eli 2032 -kokoista patteria.
Eli noita saa suomestakin niin edullisesti, että kannattaa vaihtaa kerta vuoteen.........
Juuri niin, kuten totesin, ei noiden takia olisi kannattanut kaukaa tilata. Lidlissä maksavat noin 3-4 e koko lippu 8 kpl kun sattuu olemaan.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Onslow
Viestit: 37
Liittynyt: 21:39 14.09.2005.
Paikkakunta: P-Häme

Re: PIN-Koodi.

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Kysehän ei ole patterinvaihdon vaikeudesta tai sen kustannuksista, vaan tämän koko systeemin toiminnasta/tomimattomuudesta/häiriöherkkyydestä.
Liekkö siinä sitten vikaa, mutta näitä "jännittäviä" virhevinkaisuja sattuu sillointällöin, esim. huoltiksella tankkauksen jälkeen ja kylmillä keleillä ajellessa.
Tarvisko nämä mokkulat työntää sinne missä aurinko ei paista, jotta pysyisivät lämpimänä :lol:

Ja en vaihda pyörää vanhempaan, missä näitä paskasysteemejä ei ole, koska tämä on juuri sellainen kuin sen pitääkin pl. em. ominaisuus. Eletään sen kanssa. UHG.
Softail -08
Avatar
jty
Viestit: 494
Liittynyt: 21:43 07.03.2008.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: PIN-Koodi.

Viesti Kirjoittaja jty »

-Harikka- kirjoitti:
Pertti kirjoitti:Koodi on hyvä tietää ja osata käyttää myös silloin, jos mokkula jää kotiin ja pitää päästä kioskilta sammuttamisen jälkeen takaisin.
Onko tää, älä kysy mistä tiiän tilanteesta :?: :wink:
Koodihan on aivan taivaan lahja. Erityisesti kun Milanossa lähtee hakeen pyörää rekkaterminaalista ja huomaa että avaimet taiskin jäädä Suomeen :lol:
Pro tip: se pin-koodi kannattaa pistää talteen älypuhelimeen, niin ei tarvi mobilisoida arkiaamuna Suomesta sukua etsimään sitä jostain mihin se ehkä olis kirjoitettu
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
Avatar
jty
Viestit: 494
Liittynyt: 21:43 07.03.2008.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: PIN-Koodi.

Viesti Kirjoittaja jty »

Onslow kirjoitti:Kysehän ei ole patterinvaihdon vaikeudesta tai sen kustannuksista, vaan tämän koko systeemin toiminnasta/tomimattomuudesta/häiriöherkkyydestä.
Liekkö siinä sitten vikaa, mutta näitä "jännittäviä" virhevinkaisuja sattuu sillointällöin, esim. huoltiksella tankkauksen jälkeen ja kylmillä keleillä ajellessa.
Tarvisko nämä mokkulat työntää sinne missä aurinko ei paista, jotta pysyisivät lämpimänä :lol:

Ja en vaihda pyörää vanhempaan, missä näitä paskasysteemejä ei ole, koska tämä on juuri sellainen kuin sen pitääkin pl. em. ominaisuus. Eletään sen kanssa. UHG.
Oon huomannu, että se hälyn antenni pyörässä on aikas herkkä esim kännykän wlan-säteilyille. Ainakin -08 touringissa antenni on munien alla ecun vieressä ja jos esim penkissä on pelliä siinä päällä niin nikottelee. Keyfob housuntaskussa ja kännykkä eri taskussa niin tuskin vinkuu.
Mut joo, pitäs olla mahis kytkee pois. Ja periaatteessa vois aika helposti tehdä laitteen jolla se sais pois päältä, mutta sit pitäs muistaa käyttää rattilukkoa
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
Pertti
Viestit: 5950
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: PIN-Koodi.

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Onslow kirjoitti:Kysehän ei ole patterinvaihdon vaikeudesta tai sen kustannuksista, vaan tämän koko systeemin toiminnasta/tomimattomuudesta/häiriöherkkyydestä.
Liekkö siinä sitten vikaa, mutta näitä "jännittäviä" virhevinkaisuja sattuu sillointällöin, esim. huoltiksella tankkauksen jälkeen ja kylmillä keleillä ajellessa.
Hälystä pitäisi saada äänen pois huolto-ohjelmalla. Käy kysymässä merkkihuollosta, tai sitten seuraavan huollon yhteydessä.
moderattori

Romu rauhoittaa!
Beowulf
Viestit: 25
Liittynyt: 15:56 26.06.2022.

Re: PIN-Koodi.

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

No nii

Nyttenhän mä sitten uutena harrikan omistajana rupesin pähkäilemään tota koodia.
Eli mistä mä nyt sen saan tietää? Senhän on joku edellinen Eemeli vaihtanut kuitenkin.
Eli, A / mistä minä saan sen selville?
B / miten vaihdan sen omaksi?

Nyt en sa unta kun nään vaan unia miten joku tulee ja käynnistää mun Harryn ja ajaa sillä auringon nousuun mun nukkuessa autuaan tietämättömänä. :oops:
Avatar
UrpoTJ
Viestit: 1611
Liittynyt: 20:14 14.11.2010.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: PIN-Koodi.

Viesti Kirjoittaja UrpoTJ »

Eikö sulla ole kuitenkin vielä mekaaninenkin avain jolla pyörän voi panna lukkoon ettei tartte öitä valvoa?

Ostitko pyörän yksityiseltä vai liikkeestä? Kyllä tuota pin-koodia voisi kysyä myyjältä.

En tiedä mistä sen saisi selville, mtta vaihtaa sen voit eli antaa uuden oman pin-koodin. Kun sinulla on kai ne fob-läpyskät ja siis ajonesto aktivoitu, niin se pin-koodin vaihto on toimivalla fobilla mahdollista. Ohjeita löytyy google-haulla, esim. harley change pin.

Tuossa on yksi linkki aiheesta:
https://gatewayharleydavidson.com/key-fob-help

Tehtaan oletuskoodi taisi yleensä olla 31313.
Beowulf
Viestit: 25
Liittynyt: 15:56 26.06.2022.

Re: PIN-Koodi.

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Haa

Aina oppii uutta, mä rupean tätä tutkimaan heti ensitilassa. En älynnyt tota avain juttua. Koska ei ole tämmöistä ennen ollut.

Kiitos
Vastaa Viestiin