Dyna nakuttaa..
Dyna nakuttaa..
Mikähän vois olla vikana kun dyna pitää sellasta metallista nakutusta joka korvakuulolla tulis etupytyn suunnalta vasemmalta puolen mopoa
.. Nakutus kuuluu sitä selvemmin mitä enempi antaa kierroksia. Avasin kummankin pytyn rocker boxit mutta en huomannut että olisi ollut mitään ihmeellisiä jälki jne.. pyörä on fxd 2000
.. Nakutus kuuluu sitä selvemmin mitä enempi antaa kierroksia. Avasin kummankin pytyn rocker boxit mutta en huomannut että olisi ollut mitään ihmeellisiä jälki jne.. pyörä on fxd 2000
Viimeksi muokannut Samk, 04:29 24.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Peacemaker76
- Viesti:
Re: Dyna nakuttaa..
Hyvin todennäköisesti venttiilinnostin on viallinen. Koita ruuvimeisselin kautta kuunnella kummasta nostajapesästä ääni tulee voimakkaampana. Kaikki toki kannattaa vaihtaa samalla jos vika on siellä.
Nostajathan on työntötankojen alapäässä jakokotelossa.
Nostajathan on työntötankojen alapäässä jakokotelossa.
- Mauri -
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
Nakutus kuuluu oikeastaan vaan mopon vasemmalla puolella joten ei varmaan nostajista johdu?
- Veijo Esso
- Viesti:
Kompensaattori voisi olla tiensä päässä tai pultti löysällä. Enska auki ja tarkastamaan.
XL 883C -07 | FLSTF -98
Pitäskö sen kuulla ilman avaamista ruuvarilla enskakopasta?Veijo Esso kirjoitti: 10:17 24.06.2019. Kompensaattori voisi olla tiensä päässä tai pultti löysällä. Enska auki ja tarkastamaan.
- Veijo Esso
- Viesti:
Kyllä sen äänen pystyy paikallistamaan, mutta vian laatua en ainakaan minä osaa erottaa korvakuulolta.
Kolahtaako kytkintä nostaessa?
Kolahtaako kytkintä nostaessa?
XL 883C -07 | FLSTF -98
Kari 99 kirjoitti: 13:09 24.06.2019. https://www.motonet.fi/fi/tuote/765078/ ... ooppisarja
Mua sattuu niin pirusti kun työntää ruuvaria korvaan - olen joutunut korvikkeena käyttämään tämän tapaista laitetta...
- Veijo Esso
- Viesti:
Kompensaattorissa tuskin on muuta vikaa kuin jousipakka, joka löystymisen myötä alkaa aiheuttaa ääntelyä. Minulla on -98 softailissa sama vika. En toki ole varma onko tuosta kyse, mutta muihin vaihtoehtoihin verrattuna on halpaa kokeilla ja toivottavasti osuu kohdalleen. Enskan olen jo avannut, eikä näyttänyt muuten olevan mitään rikki. Tuotahan tiivistettiin kevään reissulla jo isolla rahalla Berliinissä.
XL 883C -07 | FLSTF -98
https://www.youtube.com/watch?v=ACYiqH-9-XQ[/YouTube] tossa on videoo missä kuulee nakutuksen,...
- Karvanaama
- Viesti:
En minä nakutusta kuullut, vaan kilinän, joka muistuttaa kovasti sovelin kytkimen kilinää.
Äänen paikallistaminen videoteitse on kyllä mahdotonta.
Esson Veijo tuolla jo aikaisemmin kysyikin kytkinkahvan painelun vaikutusta ääneen, joten vaikuttiko se?
Äänen paikallistaminen videoteitse on kyllä mahdotonta.
Esson Veijo tuolla jo aikaisemmin kysyikin kytkinkahvan painelun vaikutusta ääneen, joten vaikuttiko se?
Ja se on niin vehen mite mine olen lehmee nainut että se ei ole juuri ollenkaan..
- Karvanaama
- Viesti:
No se varmaankin poissulkee kytkimen ainakin.
Videota kuuntelemalla kilinä tuntuisi ehkä voimistuvan yläpäässä kansien luona.
Vaikka siellä rokkerboxeissa ei mitään näkynytkään, kokeilitko keinuvipujen päittäisvälystä?
Eli paljonko liikkuvat akselin suuntaisesti?
Videota kuuntelemalla kilinä tuntuisi ehkä voimistuvan yläpäässä kansien luona.
Vaikka siellä rokkerboxeissa ei mitään näkynytkään, kokeilitko keinuvipujen päittäisvälystä?
Eli paljonko liikkuvat akselin suuntaisesti?
Ja se on niin vehen mite mine olen lehmee nainut että se ei ole juuri ollenkaan..
En huomannut kokeilla.. jostain sieltä sen tuntuis kuuluvan..