TC88 ruisku, power commander ja lambdojen poisto
TC88 ruisku, power commander ja lambdojen poisto
Ostin 06 Street Bobin. Pyörässä on Vance&Hines suorat putket ja power commander. Pyörä on säädetty dynossa putkille. Jostain syystä lambdat on poistettu ja asennettu jotkut "palikat" ettei vikavalo syty, Mikä on syynä että lambdat poistetaan?
Sportster XLH '92
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
Re: TC88 ruisku, power commander ja lambdojen poisto
Jotkut säätäjät katsovat sen tarpeelliseksi, toiset taas eivät. Itse kun vein 2016 matkamallia säätöön, eka ihan kehuttu säätäjä sanoi, että pitää poistaa, tilaa ebaysta ne palikat. Toinen taas sanoi, että ei pidä poistaa, toimivat säädön jälkeenkin. Vein tälle jälkimmäiselle ja hyvin on toiminut lambdojen kanssa.
Nyt on pussissa yksi pari uusia käyttämättömiä lambdan ohittajia, voin vaikka myydäkin halvalla
Nyt on pussissa yksi pari uusia käyttämättömiä lambdan ohittajia, voin vaikka myydäkin halvalla
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Re: TC88 ruisku, power commander ja lambdojen poisto
Mulla on sellaiset ohittajat paikallaan. Jos nyt innostuu jossain vaiheessa viedä uudelleen säädettäväksi niin sitten voi kysellä oisko aiheellista palauttaa nuo
Sportster XLH '92
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
Re: TC88 ruisku, power commander ja lambdojen poisto
Nyt tuli vastaan 2007 1200C ruiskusportissa sama juttu. Lambdat oli tulpattu ja Fuel Pak Led asennettu.
Ei mitään tietoa, oliko miten säädetty, mutta poskellaan se oli kuitenkin. Putkissa paukkui ja vitosella ravisti vielä 110 päällä kiihdytettäessä. Heitin pyörän dynoon ja samalla Fuel Pak lähti pois ja Technoresearchilla uusi ohjelmointyi suoraan ECUun, nyt tuntuisi toimivan. Oletan labdojen jääneen tulpatuksi, en muistanut kurkata, kun piti päästä kokeilemaan toimintaa
Ei mitään tietoa, oliko miten säädetty, mutta poskellaan se oli kuitenkin. Putkissa paukkui ja vitosella ravisti vielä 110 päällä kiihdytettäessä. Heitin pyörän dynoon ja samalla Fuel Pak lähti pois ja Technoresearchilla uusi ohjelmointyi suoraan ECUun, nyt tuntuisi toimivan. Oletan labdojen jääneen tulpatuksi, en muistanut kurkata, kun piti päästä kokeilemaan toimintaa
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus