Pop up tankinkorkki puree kiinni

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

kasi.kasi
Viestit: 20
Liittynyt: 20:18 13.01.2018.
Viesti:

Pop up tankinkorkki puree kiinni

Viesti Kirjoittaja kasi.kasi »

Eli otsikon mukainen ongelma. Jostain syystä tankinkorkki on väliin niin tiukalla, ettei saa kuin tongeilla auki.sekös harmitraa ku on reissussa, ei tonkeja mukana ja tankatakkin tarttis.
Mielestäni tankiin ei ole alipainetta kertynyt, ainakaan en ole mitään pihinää kuullut ku auki oon väkiste tongeilla vääntänyt.
Mielestäni se ei kiristy tuollaiseksi hulluntiukaksi jos sen jättää kierteellä vähän löysemmälle. Tästä en kyllä ole ihan varma, koska oon sen saattanut epähuomiossa kiertää normi kireyteen.
Vika ilmaantui sen jälkeen, kun se ponnahdus jousi ei tahtonut nostaa korkkia kunnolla ylös. Porasin sitä kummia väljemmäksi tapille et jousi alkoi jaksaan nostaan korkin paremmin. Vaikea uskoa et tuolla olisi silti ko ongelman kanssa yhteyttä.
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pop up tankinkorkki puree kiinni

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Ei välttämättä auta, mutta vertaistuen piikkiin menköön. Minulla yhdessä matkalehmässä vakio orggis kierrekorkki puri kiinni ihan sairaasti, ei meinannut auki saada millään. Hieno sitä vähän hiekkapaperilalkin, ei auttanut. Sitten vaihdoin päittäin korkit toisesta lehmästä ja sen jälkeen toimivat hienosti molemmissa. En ole uskaltanut kokeillaa uudestaan vaihtaa päittäin takaisin.

Outo juttu tuokin kerrassaan...
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Vastaa Viestiin