V-rodin keula tuplajarruille 1995 Softailissa
Re: V-rodin keula tuplajarruille 1995 Softailissa
Eikös Rodissa oo eri kulma emäputkessa kun Softailissa ja noissa Rodin t-kappaleissa kulmaa...mites noi jätöt asettuu tolla kompinaatiolla?
Re: V-rodin keula tuplajarruille 1995 Softailissa
Meniskö paketti nippuun helpoiten käyttämällä pyörän orkkikset t-kappaleet ja toisen keulan muut osat. Siis oletuksella, että kummatkin on 49mm mitalla.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Re: V-rodin keula tuplajarruille 1995 Softailissa
Alakappaleen alla ei ole nytkään lisälaakeria, ongelmana on että jos oikein muistan Softailin orkkiskeulassa oli stopparit ala t-kappaleessa kun taas v-rodin keulassa mikä nyt paikoillaan ne on ylä t-kappaleessa…
Re: V-rodin keula tuplajarruille 1995 Softailissa
On jonkin verran mutta vaikuttais että ei ratkaisevasti… ainakin näyttää silmämääräisesti ok ja joka keulan asensi sanoi samaa ettei pitäisi vaikuttaa
- -Harikka-
- Viestit: 4845
- Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
- Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
- Viesti:
Re: V-rodin keula tuplajarruille 1995 Softailissa
Miulla on -01 Softissa 5° T-kappaleet, vakiomittasilla keulaputkilla ja lasketulla peppulla.
Emilia ChromeTrain:in runko on miltei vaaterissa tiehen nähen ja hyvä aijjaa
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Re: V-rodin keula tuplajarruille 1995 Softailissa
Jep...tuli väärin luettua kuvaa...jos tuon laakerin tai holkin siirtäis ala t-kappaleen päälle,keuliiko runko liikaa? niin asettuisko nuo stopparit silloin paremmin kohdalleen.
Re: V-rodin keula tuplajarruille 1995 Softailissa
Pitää alkaa tuumailla asiaa tarkemmin.jeku kirjoitti: ↑00:24 21.11.2021.Jep...tuli väärin luettua kuvaa...jos tuon laakerin tai holkin siirtäis ala t-kappaleen päälle,keuliiko runko liikaa? niin asettuisko nuo stopparit silloin paremmin kohdalleen.