V-rodin keula tuplajarruille 1995 Softailissa

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
jeku
Viestit: 159
Liittynyt: 21:46 30.04.2007.
Viesti:

Re: V-rodin keula tuplajarruille 1995 Softailissa

Viesti Kirjoittaja jeku »

Eikös Rodissa oo eri kulma emäputkessa kun Softailissa ja noissa Rodin t-kappaleissa kulmaa...mites noi jätöt asettuu tolla kompinaatiolla?
Avatar
JKKo
Viestit: 1731
Liittynyt: 09:42 07.05.2002.
Paikkakunta: Helsinki

Re: V-rodin keula tuplajarruille 1995 Softailissa

Viesti Kirjoittaja JKKo »

Meniskö paketti nippuun helpoiten käyttämällä pyörän orkkikset t-kappaleet ja toisen keulan muut osat. Siis oletuksella, että kummatkin on 49mm mitalla.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
marko69
Viestit: 404
Liittynyt: 20:16 15.07.2009.

Re: V-rodin keula tuplajarruille 1995 Softailissa

Viesti Kirjoittaja marko69 »

jeku kirjoitti: 10:38 20.11.2021. Alat-kappale normisti paikalleen ilman lisälaakeria,ylät-kappaleen alle sopivan pituinen holkki ja kiristys,ylät-kappale paikoilleen...eikös nuo topparit silloin asetu kohdilleen?
Alakappaleen alla ei ole nytkään lisälaakeria, ongelmana on että jos oikein muistan Softailin orkkiskeulassa oli stopparit ala t-kappaleessa kun taas v-rodin keulassa mikä nyt paikoillaan ne on ylä t-kappaleessa…
marko69
Viestit: 404
Liittynyt: 20:16 15.07.2009.

Re: V-rodin keula tuplajarruille 1995 Softailissa

Viesti Kirjoittaja marko69 »

JKKo kirjoitti: 13:36 20.11.2021. Meniskö paketti nippuun helpoiten käyttämällä pyörän orkkikset t-kappaleet ja toisen keulan muut osat. Siis oletuksella, että kummatkin on 49mm mitalla.
Orkkikset oli ohkaisemmilla putkilla eli varmaan paras olis ettiä 49mm kolmiopalat uudemmasta Softailissa tms…
marko69
Viestit: 404
Liittynyt: 20:16 15.07.2009.

Re: V-rodin keula tuplajarruille 1995 Softailissa

Viesti Kirjoittaja marko69 »

jeku kirjoitti: 10:47 20.11.2021. Eikös Rodissa oo eri kulma emäputkessa kun Softailissa ja noissa Rodin t-kappaleissa kulmaa...mites noi jätöt asettuu tolla kompinaatiolla?
On jonkin verran mutta vaikuttais että ei ratkaisevasti… ainakin näyttää silmämääräisesti ok ja joka keulan asensi sanoi samaa ettei pitäisi vaikuttaa
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4845
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Re: V-rodin keula tuplajarruille 1995 Softailissa

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

marko69 kirjoitti: 14:48 20.11.2021. On jonkin verran mutta vaikuttais että ei ratkaisevasti… ainakin näyttää silmämääräisesti ok ja joka keulan asensi sanoi samaa ettei pitäisi vaikuttaa
Miulla on -01 Softissa 5° T-kappaleet, vakiomittasilla keulaputkilla ja lasketulla peppulla.
Emilia ChromeTrain:in runko on miltei vaaterissa tiehen nähen ja hyvä aijjaa :!: :wink:
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
jeku
Viestit: 159
Liittynyt: 21:46 30.04.2007.
Viesti:

Re: V-rodin keula tuplajarruille 1995 Softailissa

Viesti Kirjoittaja jeku »

marko69 kirjoitti: 14:42 20.11.2021.
jeku kirjoitti: 10:38 20.11.2021. Alat-kappale normisti paikalleen ilman lisälaakeria,ylät-kappaleen alle sopivan pituinen holkki ja kiristys,ylät-kappale paikoilleen...eikös nuo topparit silloin asetu kohdilleen?
Alakappaleen alla ei ole nytkään lisälaakeria, ongelmana on että jos oikein muistan Softailin orkkiskeulassa oli stopparit ala t-kappaleessa kun taas v-rodin keulassa mikä nyt paikoillaan ne on ylä t-kappaleessa…
Jep...tuli väärin luettua kuvaa...jos tuon laakerin tai holkin siirtäis ala t-kappaleen päälle,keuliiko runko liikaa? niin asettuisko nuo stopparit silloin paremmin kohdalleen.
marko69
Viestit: 404
Liittynyt: 20:16 15.07.2009.

Re: V-rodin keula tuplajarruille 1995 Softailissa

Viesti Kirjoittaja marko69 »

jeku kirjoitti: 00:24 21.11.2021.
marko69 kirjoitti: 14:42 20.11.2021.
jeku kirjoitti: 10:38 20.11.2021. Alat-kappale normisti paikalleen ilman lisälaakeria,ylät-kappaleen alle sopivan pituinen holkki ja kiristys,ylät-kappale paikoilleen...eikös nuo topparit silloin asetu kohdilleen?
Alakappaleen alla ei ole nytkään lisälaakeria, ongelmana on että jos oikein muistan Softailin orkkiskeulassa oli stopparit ala t-kappaleessa kun taas v-rodin keulassa mikä nyt paikoillaan ne on ylä t-kappaleessa…
Jep...tuli väärin luettua kuvaa...jos tuon laakerin tai holkin siirtäis ala t-kappaleen päälle,keuliiko runko liikaa? niin asettuisko nuo stopparit silloin paremmin kohdalleen.
Pitää alkaa tuumailla asiaa tarkemmin.
Vastaa Viestiin