Motogadget topcamp

Sähköt, elektroniikka, valot, vilkut, hälytin, mittarit (myös mekaaniset)

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
jty
Viestit: 494
Liittynyt: 21:43 07.03.2008.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Motogadget topcamp

Viesti Kirjoittaja jty »

Toivottavasti vika on tssm:ssä. Tiesit varmaan että se tssm vaihto tsm:ään vaatii puolen tunnin proseduurit.
Tuli myös sellainen mieleen mikä mulla itelläkin on vähän ongelma että fobin ja tssm:n välinen yhteys häiriintyy helposti muista sähkövermeistä; mulla on semmonen homma että kun virrat kääntää päälle (siis ei acc vaan ign) niin pahimmassa tapauksessa joudun heiluttelemaan fobia satulan päällä sen tssm:n kohdalla.
Käytännössä kun pidän fobia oikeassa taskussa ja nousen pyörän päälle samalla kun käännän virrat niin toimii.
Tämä siksi että mulla on toi oma mittariviritys missä satulan alla on myös pieni minitietokone, wifi, bt, hdmi-kaapelointia yms. Jotka häiritsevät fobin ja tssmn välistä radioliikennettä
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
Makemyday
Viestit: 11
Liittynyt: 09:18 07.06.2019.

Re: Motogadget topcamp

Viesti Kirjoittaja Makemyday »

No niin ameriikan paketti tuli ja nyt on tsm paikoillaan ja kas kehveliä sehän toimii. Nyt saa kesä tulla. Kiitos kaikille avusta ja neuvoista
-03 dyna superglide
Makemyday
Viestit: 11
Liittynyt: 09:18 07.06.2019.

Re: Motogadget topcamp

Viesti Kirjoittaja Makemyday »

jty kirjoitti: 10:06 21.03.2022. Toivottavasti vika on tssm:ssä. Tiesit varmaan että se tssm vaihto tsm:ään vaatii puolen tunnin proseduurit.
Tuli myös sellainen mieleen mikä mulla itelläkin on vähän ongelma että fobin ja tssm:n välinen yhteys häiriintyy helposti muista sähkövermeistä; mulla on semmonen homma että kun virrat kääntää päälle (siis ei acc vaan ign) niin pahimmassa tapauksessa joudun heiluttelemaan fobia satulan päällä sen tssm:n kohdalla.
Käytännössä kun pidän fobia oikeassa taskussa ja nousen pyörän päälle samalla kun käännän virrat niin toimii.
Tämä siksi että mulla on toi oma mittariviritys missä satulan alla on myös pieni minitietokone, wifi, bt, hdmi-kaapelointia yms. Jotka häiritsevät fobin ja tssmn välistä radioliikennettä

Niinhän tuo netissä luki että "starttaa pyörä käynnistyy mutta sammuu kun katkaisee polttoaineen syötön" mulla on kaasari vehe! Ei siis sammunut. Käynnistelin monta kertaa välillä tunnin tauon pitäen ja se vaan lähtee käyntiin. Mikähän välimallin sekasikiö tuo on🤔
-03 dyna superglide
Vastaa Viestiin