Sportsterista
Lähetetty: 14:45 25.07.2006.
Ja päivitystä tähän asiaan. Vaihdoin viikonloppuna sen kampuran stefan ja ny näyttäis moottoriöljyn taso (kop kop) pysyvän samana. Täytyy seurata vielä. Stefa sinänsä ei näyttäny huonolta mutta ne neljä laturin staattorikäämityksen kiinnityspulttia, kaikki löysällä. Ja staattori päässy vatkaamaan siellä sitte sen verran kun kiinnitysreiät antaa myöten. Se roottorin magneettikenttähän pyrkii välillä vetämään taakse-, välillä eteenpäin. Oisko siinä sitte se olake mikä on staattorin ja stefan välissä lämmenny niin että stefa ruvennu vuotamaan, tiiä häntä. Mutta tuli samalla todettua että enskan moottoripään rattaan saa pois ilman että ottaa kytkintä auki. Tarvii vaan olla venähtäny ensiöketju, uudella ketjulla ei varmaan lähe... Nyt sitte ihmetyksen aiheena että mistä enska huohottaa vai huohottaako lainkaan?
Tämä viesti on vanha, mutta siihen liittyen tuli asiaa...
Avasin uuden ketjun
T.moderattoripertti
Tämä viesti on vanha, mutta siihen liittyen tuli asiaa...
Avasin uuden ketjun
T.moderattoripertti