Dynojet Power Vision
Lähetetty: 22:06 28.04.2024.
Liekö tuli oikealle alueelle kysymys ?
Kertokaahan taas tyhmälle mikä /mitä tällä tehdään (tehoja ?)
Kertokaahan taas tyhmälle mikä /mitä tällä tehdään (tehoja ?)
Harley-Davidson Club Finland - Foorumi
https://harrika.fi/juttutupa/
Juuh, samanmoiset hajatukset.Pertti kirjoitti: 07:54 29.04.2024. ... Itse vanhan liiton miehenä en tule koskaan tuollaista tarvitsemaan, koska minulle riittää pyörä, jolla pääsee rekasta ohi ja joka vie varmasti perille. Oikeasti en varmaan ikinä oppisi moista mokaletta edes käyttämään.
Sorry, ihan pakko...jty kirjoitti: 23:29 29.04.2024. ... Tän vuosituhannen harrikoissa polttoaine ruiskutetaan sylinteriin...
Imuroidaan. Bensa nousee kaasuttimessa ylämäkeen, koska putken suulla on alempi paine kuin kohokammiossa. Ainoastaan kiihdytyspumppu toimii paineella. Ja se ruiskuttaa.
Toi FuelPak on simppeli laite en tunne tarkemmin, power visionilla ohjelmoidaan ecu uudestaan. Ite ottasin ilman muuta power visionin koska sillä saa ns täydellistä jälkeä. Vaatii tyypillisesti dynotuksen tai ainakin se kannattaa tehdä. PV:ssä muistaakseni voi myös tehdä ns. Katuviritystä mutta käytännössä asiansa osaava dynottaja hoitaa homman kerralla kuntoon ja voi keskittyä ajoon. Sit kun lautta uutta osaa/viritystä ni PV:llä onnistuu aina vaikka laittais mitä.SportsterYoungster kirjoitti: 13:08 22.08.2024. Hei, liitytään keskusteluun. Osaako joku kertoa kellä kokemusta näistä?
-Plussat/miinukset
-Vance&Hines FuelPak vs Dynojet PowerVision
(VHn FuelPak ilmeisesti voidaan ainoastaan kerran yhdistää yhteen pyörään, ja tämän jälkeen toimii muissa vain ainoastaan vikakoodien lukuun?) Tarkoituksena olisi ostaa ja tarvittaessa jos vaihtaa pyörää niin saa ajettua asetuksia myös seuraavassa pyörässä ilman, että pitää laittaa uudelleen muutama satanen uuteen laitteeseen.
-joillakin laitteilla irtikytkeminen nollaa asetukset, mutta varmaa löytyy joku laitteelta kyseinen toiminto, jos haluaa pyörän orggis kuntoon?
Jotain nyt varmaan jäi, mutta kiitän jo etukäteen jos saa apuja tähän
Olen kokoajan enemmän PVn suuntaan. Ilmeisesti PV sama juttu kuin FuelPakil eli yhdistyy yhteen pärrään ja se oli sitten siinä. Mutta PV voi ostaa lisälisenssejä, että saa myös toiseen pyörään. Pienellä hakemisella löytyi, niin uusi lisenssi 239$ dynojet nettisivuilla. PV sovelluksella pääsee ostamaan myös.jty kirjoitti: 18:31 23.08.2024.Toi FuelPak on simppeli laite en tunne tarkemmin, power visionilla ohjelmoidaan ecu uudestaan. Ite ottasin ilman muuta power visionin koska sillä saa ns täydellistä jälkeä. Vaatii tyypillisesti dynotuksen tai ainakin se kannattaa tehdä. PV:ssä muistaakseni voi myös tehdä ns. Katuviritystä mutta käytännössä asiansa osaava dynottaja hoitaa homman kerralla kuntoon ja voi keskittyä ajoon. Sit kun lautta uutta osaa/viritystä ni PV:llä onnistuu aina vaikka laittais mitä.SportsterYoungster kirjoitti: 13:08 22.08.2024. Hei, liitytään keskusteluun. Osaako joku kertoa kellä kokemusta näistä?
-Plussat/miinukset
-Vance&Hines FuelPak vs Dynojet PowerVision
(VHn FuelPak ilmeisesti voidaan ainoastaan kerran yhdistää yhteen pyörään, ja tämän jälkeen toimii muissa vain ainoastaan vikakoodien lukuun?) Tarkoituksena olisi ostaa ja tarvittaessa jos vaihtaa pyörää niin saa ajettua asetuksia myös seuraavassa pyörässä ilman, että pitää laittaa uudelleen muutama satanen uuteen laitteeseen.
-joillakin laitteilla irtikytkeminen nollaa asetukset, mutta varmaa löytyy joku laitteelta kyseinen toiminto, jos haluaa pyörän orggis kuntoon?
Jotain nyt varmaan jäi, mutta kiitän jo etukäteen jos saa apuja tähän
Edit:
Tosta Fuelpakista taitaa olla nykyään parempi FP4 kun toi vanha FP3. Silti ottasin PV mutta kysy siltä joka sen pyörän dynottaa
Fuelpak FP3 ja FP4 on molemmat uuden sukupolven fuelpakkeja ja kumpikin ohjelmoi ECU:un uuden ruiskukartan, ihan kuten PV:kin. Säätöjä löytyy pirun paljon ja kaikki viritys/säätö toimii kätevästi mobiilisovelluksella. Taidat sekoittaa nämä nyt vanhoihin fuelpakkeihin jotka oli aika yksinkertaisia ja huonoja purkkeja. Nehän vain huijasi moottorinohjausta antamaan lisää soppaa koneeseen.jty kirjoitti: 18:31 23.08.2024.Toi FuelPak on simppeli laite en tunne tarkemmin, power visionilla ohjelmoidaan ecu uudestaan. Ite ottasin ilman muuta power visionin koska sillä saa ns täydellistä jälkeä. Vaatii tyypillisesti dynotuksen tai ainakin se kannattaa tehdä. PV:ssä muistaakseni voi myös tehdä ns. Katuviritystä mutta käytännössä asiansa osaava dynottaja hoitaa homman kerralla kuntoon ja voi keskittyä ajoon. Sit kun lautta uutta osaa/viritystä ni PV:llä onnistuu aina vaikka laittais mitä.SportsterYoungster kirjoitti: 13:08 22.08.2024. Hei, liitytään keskusteluun. Osaako joku kertoa kellä kokemusta näistä?
-Plussat/miinukset
-Vance&Hines FuelPak vs Dynojet PowerVision
(VHn FuelPak ilmeisesti voidaan ainoastaan kerran yhdistää yhteen pyörään, ja tämän jälkeen toimii muissa vain ainoastaan vikakoodien lukuun?) Tarkoituksena olisi ostaa ja tarvittaessa jos vaihtaa pyörää niin saa ajettua asetuksia myös seuraavassa pyörässä ilman, että pitää laittaa uudelleen muutama satanen uuteen laitteeseen.
-joillakin laitteilla irtikytkeminen nollaa asetukset, mutta varmaa löytyy joku laitteelta kyseinen toiminto, jos haluaa pyörän orggis kuntoon?
Jotain nyt varmaan jäi, mutta kiitän jo etukäteen jos saa apuja tähän
Edit:
Tosta Fuelpakista taitaa olla nykyään parempi FP4 kun toi vanha FP3. Silti ottasin PV mutta kysy siltä joka sen pyörän dynottaa
Joo käsitys oli sit tosta vanhasta, seison korjattunaTompsoni kirjoitti: 02:43 31.08.2024.Fuelpak FP3 ja FP4 on molemmat uuden sukupolven fuelpakkeja ja kumpikin ohjelmoi ECU:un uuden ruiskukartan, ihan kuten PV:kin. Säätöjä löytyy pirun paljon ja kaikki viritys/säätö toimii kätevästi mobiilisovelluksella. Taidat sekoittaa nämä nyt vanhoihin fuelpakkeihin jotka oli aika yksinkertaisia ja huonoja purkkeja. Nehän vain huijasi moottorinohjausta antamaan lisää soppaa koneeseen.jty kirjoitti: 18:31 23.08.2024.Toi FuelPak on simppeli laite en tunne tarkemmin, power visionilla ohjelmoidaan ecu uudestaan. Ite ottasin ilman muuta power visionin koska sillä saa ns täydellistä jälkeä. Vaatii tyypillisesti dynotuksen tai ainakin se kannattaa tehdä. PV:ssä muistaakseni voi myös tehdä ns. Katuviritystä mutta käytännössä asiansa osaava dynottaja hoitaa homman kerralla kuntoon ja voi keskittyä ajoon. Sit kun lautta uutta osaa/viritystä ni PV:llä onnistuu aina vaikka laittais mitä.SportsterYoungster kirjoitti: 13:08 22.08.2024. Hei, liitytään keskusteluun. Osaako joku kertoa kellä kokemusta näistä?
-Plussat/miinukset
-Vance&Hines FuelPak vs Dynojet PowerVision
(VHn FuelPak ilmeisesti voidaan ainoastaan kerran yhdistää yhteen pyörään, ja tämän jälkeen toimii muissa vain ainoastaan vikakoodien lukuun?) Tarkoituksena olisi ostaa ja tarvittaessa jos vaihtaa pyörää niin saa ajettua asetuksia myös seuraavassa pyörässä ilman, että pitää laittaa uudelleen muutama satanen uuteen laitteeseen.
-joillakin laitteilla irtikytkeminen nollaa asetukset, mutta varmaa löytyy joku laitteelta kyseinen toiminto, jos haluaa pyörän orggis kuntoon?
Jotain nyt varmaan jäi, mutta kiitän jo etukäteen jos saa apuja tähän
Edit:
Tosta Fuelpakista taitaa olla nykyään parempi FP4 kun toi vanha FP3. Silti ottasin PV mutta kysy siltä joka sen pyörän dynottaa
Molemmilla FP3:lla ja FP4:llä voi lisäksi hienosäätää ruiskukarttaa ajamalla autotune moodissa. Purkin kun jättää kiinni pyörään niin sen avulla saa kaikkea mahdollista livedataa pyörästä näkyville ja mobiilisovelluksella voi lukea/kuitata vikakoodeja. Itsellä ollut nuo molemmat versiot fuelpakista ja ei mitään moitittavaa kummassakaan. Nyt pyörässä FP4 kiinni ja toimii oikein loistavasti.