Vrsc moottorit

Moottori, vaihteisto, ensiöveto, toisioveto, startti

Valvojat: Pertti, pressa

Jza80
Viestit: 1
Liittynyt: 19:49 10.08.2024.

Vrsc moottorit

Viesti Kirjoittaja Jza80 »

Moi.

Ensimmäinen vrsc rodi hankinnassa.. Voiko joku hieman kertoa minkä luonteisia nämä 1100,1200 ja 1300cm³ koneet on ja onko näissä jotain "tyyppivikoja" tai vastaavaa mitä hyvä ottaa huomioon?
Kiitos!
Stingray
Viestit: 1
Liittynyt: 22:55 19.07.2018.
Viesti:

Re: Vrsc moottorit

Viesti Kirjoittaja Stingray »

Moi

Moottorin luonnetta voisi kuvailla vääntävä mutta silti kiertää helposti sinne 9000rpm ja todellakin nopea pyörä.Mulla kokemusta 1130cm.Suurin ero big twineihin 60 ast sylinterikulma,vesijäähdytys ja yläpuoliset nokka-akselit.Venttiilinvälykset palasäätöiset.Moottorit on kestäviä ei niissä ole mitään lastentauteja.Takasylinterin huohotin (Lakupiippu)hapertuu ja valuttaa öljyä.Löytyy joka diileriltä hyllystä,jos tätä nyt viaksi voi kutsua. 2008 ja uudemmat on jo luistokytkimellä.Takahaarukassa taitaa aina olla pieni klappi mutta ei se tunnu perseessä.Omaani vaihtelin heti oikealle puslan ja häränsilmlaakerin vasemmalle..Voituntua vähän vanhanaikaselta verrattuna kyykkypyörien neulalaakeroituihin haarukoihin.Hemmetin hyvä ajaa mutkatietä lujaa vaikka omanikin oli VRSCAW eli levee peba 260.k&n ilmansuodatin ja hyvät sliparit ja dynoon säädettäväksi saat mahtavan katutykin..nykyään alla M8 114Ci ..Kyllä rodia kaipaa välillä.
Vastaa Viestiin