883 n-iron vm 2018 pätkii lämpösenä.

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

HolyMoses71
Viestit: 3
Liittynyt: 05:42 19.07.2024.

883 n-iron vm 2018 pätkii lämpösenä.

Viesti Kirjoittaja HolyMoses71 »

Tervehdys.
Ostin noin kuukausi sitten 883 n-iron vm- 2018 jossa jo ostaessani oli v&h short shot putkisto kiinni, alkuperäiset tulpat jotka jo vaihdoin koska pienillä kierrroksilla nyki ja pyörä tärisi no vaihto auttoi jonkin verran. Alkuperäinen ilmansuodatin on joskin filtterin edellinen omistaja huolloissa vaihdatuttanut kuten öljytkin.Mikä mahtaa olla vikana kun n 80 kymppiä kun ajelen niin putkissa paukkuu ja tuntuu että vauhtikin hiukka hiipuu käy vissiin laihalla, onko tunnistimien vahto orkkisputkista short shotteihin ihan ok vai pitääkö tunnistimet vaihtaa.Sitten viimeinen kysymys miksi vaihde/rpm näytössä välillä näkyy vaihde ajettaessa ja välillä ei, sen tajusin et kun vapaalla niin ei näy.Kiitoksia jo etukäteen jos tulisin hiukka viisaammaksi.
Pertti
Viestit: 6037
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: 883 n-iron vm 2018 pätkii lämpösenä.

Viesti Kirjoittaja Pertti »

On sen verran uusi kampe, ettei taida olla muuta konstia kuin merkkihuollon testeri.
Saattaisi olla tosiaan tunnistinvika tai sitten niin avarat putket, ettei itsekorjauksen skaala enää riitä rikastamaan seosta.
Onko siinä lambdat, vai onko jollakin huijauksella ohitettu?
Onko Powercommanderi tai jokin muu älypalikka ECUn kampaliittimen välissä?
Tuleeko moottorivalo näkyviin, kun veto huononee?
Onko muita paikkoja paranneltu kuin ilmanputsaria ja pakopuolta?
Tekeekö vikakoodia mittariin....saat itse luettua:
-Mittarin trippi pohjaan ja samalla virta päälle
-Numeronäyttö menee infotilaan
-Trippinapilla saat selattua eri alueet
-crl tarkoittaa clear...ei vikaa alueella
En aivan tarkasti muista, mutta juutubekorjaamoilla on toimintaohjeita
moderattori

Romu rauhoittaa!
HolyMoses71
Viestit: 3
Liittynyt: 05:42 19.07.2024.

Re: 883 n-iron vm 2018 pätkii lämpösenä.

Viesti Kirjoittaja HolyMoses71 »

Moikka.
Testerissä käytin kun vaihdettiin oikeanpuolen vilkku/startti namiskat kokonaan uusiin H R Heinolla ja ajelin kehä 3 itäänpäin, kerran pamahti putkissa niin silloin syttyi moottorivalo, testeri ilmoitti että käy liian laihalla seoksella ja kytkin kahvassa joku pikkuvika. Lambdoista ja muusta härpäkkeestä ei oo kyl hajuakaan. Tosin mokasin tankkaamalla pari kertaa 95. Nyt lisäsin tankkiin motulin bensapuolen puhdistuslitkua ja tankannut 98 jo kahden tankin verran. Nyt tuntuis pelittävän ainakin kaupunki ajossa. Ehkäpä se oli tuo 95 se suurin syy ja huonot/vanhat tulpat ja ei ole moottorivalokaan syttynyt ajossa.
Vastaa Viestiin