2025 rivi-2 350cc...?
- -Harikka-
- Viestit: 4920
- Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
- Paikkakunta: 'suur'-Salo:n saaristo merenranta kauppala
- Viesti:
2025 rivi-2 350cc...?
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Re: 2025 rivi-2 350cc...?
V-koneelta näytti, mutta selosti leidiis paikiksi... kyllä lähtee mielenosoitukset tornaadojen lailla tasoittamaan maailman epäkohtia.
Varmaan oikeasti suunnattu Intian isoille markkinoille, joilla 350cc on iso kulkine kamalilla teillä.
Muuten oli kyllä moottori erehdyttävästi sportsterin koneen mallinen ja varmaan jossakin seuraavassa jaksossa siihen saa useammaltakin tarvikevalmistajalta yli tonnista konversiota.
Varmaan oikeasti suunnattu Intian isoille markkinoille, joilla 350cc on iso kulkine kamalilla teillä.
Muuten oli kyllä moottori erehdyttävästi sportsterin koneen mallinen ja varmaan jossakin seuraavassa jaksossa siihen saa useammaltakin tarvikevalmistajalta yli tonnista konversiota.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: 2025 rivi-2 350cc...?
Mikälie deepfake, eikä edes kovin hyvä sellainen. Still-kuvaa about viidestä eri virtuaalipyörästä zoomailtiin eestaas. En katsonut kuin pari-kolme minuuttia alusta, ehkä se muuttui paremmaksi myöhemmin.
Ei silti, onhan Harleyllä ollut niitä kevyempiä malleja ennenkin, miksipä ei Intian markkinoille ym voisi joku kevyempi mutta robusti laite sopiakin. Ilmajäähyllä kyllä menisin, enkä kolmepuolikasta tekisi kaksmukisena.
Uusien isojen pyörien markkina taitaa olla vähenemään päin länsimaissa, ja itämailla, missä motskari edelleen on ihan arkikulkine eikä mikään lifestyle-statementti, statusväline tai harrastuksen kohde, on väki keskimäärin hieman keskivertojenkkiä pienikokoisempaa, ja tietkin on mitä on. Yksinkertaisia, kuorman- ja kaatumisenkestäviä 125-350cc vehkeitä sinne tarvitaan eikä mitään sohvia tai kyykkypyöriä.
Ei silti, onhan Harleyllä ollut niitä kevyempiä malleja ennenkin, miksipä ei Intian markkinoille ym voisi joku kevyempi mutta robusti laite sopiakin. Ilmajäähyllä kyllä menisin, enkä kolmepuolikasta tekisi kaksmukisena.
Uusien isojen pyörien markkina taitaa olla vähenemään päin länsimaissa, ja itämailla, missä motskari edelleen on ihan arkikulkine eikä mikään lifestyle-statementti, statusväline tai harrastuksen kohde, on väki keskimäärin hieman keskivertojenkkiä pienikokoisempaa, ja tietkin on mitä on. Yksinkertaisia, kuorman- ja kaatumisenkestäviä 125-350cc vehkeitä sinne tarvitaan eikä mitään sohvia tai kyykkypyöriä.
XLS1000 Roadster 1983
”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
-
- Viestit: 49
- Liittynyt: 18:44 08.04.2020.
- Paikkakunta: Hellsinki
Re: 2025 rivi-2 350cc...?
Nyt tais selostus ja kuva olla eriparia