BIKERS for VETERANS ry:n TIEDOITUS !
BIKERS for VETERANS ry:n TIEDOITUS !
Nyt se on sitten totta. Tallinnassa, ainakin Merenkeskus kauppakeskuksessa on myytävänä piraattikopioita Bikers for Veterans ry:n Kiitos-paidoista.
Paidat eivät ole Fruit & Loom laatua ja painojälki on alkuperäistä selvästi
huonompi. Hintaa on vastaavasti 10 - 20? enemmän kun originaalissa.
Informoikaa Tallinnassa matkaavia tuttujanne etteivät sorru kopioihin.
MUISTUTUS !
Originaali paitoja EI VOI ostaa mistään muualta kun BfV ry clubiin kuuluvilta henkilöiltä ja kerhoilta, sekä BfV ry:n valtuuttamilta liikkeiltä.
Katso www.bikersforveterans.fi
VAROKAA KOPIOITA !
terveisin Supo
Bikers for Veterans ry:n hallituksen jäsen
Paidat eivät ole Fruit & Loom laatua ja painojälki on alkuperäistä selvästi
huonompi. Hintaa on vastaavasti 10 - 20? enemmän kun originaalissa.
Informoikaa Tallinnassa matkaavia tuttujanne etteivät sorru kopioihin.
MUISTUTUS !
Originaali paitoja EI VOI ostaa mistään muualta kun BfV ry clubiin kuuluvilta henkilöiltä ja kerhoilta, sekä BfV ry:n valtuuttamilta liikkeiltä.
Katso www.bikersforveterans.fi
VAROKAA KOPIOITA !
terveisin Supo
Bikers for Veterans ry:n hallituksen jäsen
Viimeksi muokannut supo, 23:43 29.10.2005.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Postasin asian tiedoksi customhenkiselle keskustelufoorumille, siellä noita nykyisiä ja tulevia asiakkaita luuraa
Siis tuolleen laitoin: http://teamcustom.org/forum/viewtopic.php?t=526
my home is where my brothers are
-
T for Texas
- Choppers_forever
Joo, rosvot kiinni! Mun mielestäni paras tapa tukea sotaveteraaneja on pudottaa rahat lippaisiin, joiden kanssa varusmiehet kiertää kulmilla aina, kun kampanja on päällä. Menee raha aina oikeaan kohteeseen - ei siihen mitää paitoja tarvita, kun tärkeä asia on kuitenkin se pointti. Sama juttu verenluovutuksessa - hyvä mieli tulee siitä teosta.
Hepskukkuu Hemuli hyvä , enhän mä ole mitään väittänytkään, esitin vain oman näkemykseni. Paitakampanja oli hyvä ja se toimi kuten pitikin ja paitakin on ihan hieno.hemuli kirjoitti:Mutta et voi Masa väittää etteikö tämä paitakampanja olisi vaatimaansa henkilöstö- ja työmäärään nähden varsin kustannustehokas? Lisäksi paita on vielä hienokin...Masa kirjoitti:...ei siihen mitää paitoja tarvita, kun tärkeä asia on kuitenkin se pointti...
Puhuin vain yksilötasolla - mulla on oma tapani toimia: kun luovutan verta ja valkohiutaleita (teen tätä leukemiapotilaille, kun kutsu kuuluu), en laita sydänpinssiä rintaan. Sama periaate mulla on veteraanien tukemisessa: laitan roponi purkkiin, mutta en sitä tekoa halua mitenkään tuoda julki.
Kuten jo aiemmin heitin, mulle riittää se auttamisesta saatu hyvä fiilis. Ja tietty ne pullakahvit SPR:ssä
Totta puhut, kaikki apu on tarpeen ja yhtä tärkeää. Onhan toi paitakeräys saanut aika mukavasti myös positiivista medianäkyvyyttä.
Tuli mieleen, että oliskohan etelän piraattipojille sattunut ihan vaan työtapaturma. Ovat menneet kopioimaan isänmaallisaiheisen SuomiT-paidan tietämättä, mikä idea sen taustalla on
Mutta se poro, joka tollaisen paidan sitten Mustamäen torilta ostaa on aika nolo tyyppi 
Tuli mieleen, että oliskohan etelän piraattipojille sattunut ihan vaan työtapaturma. Ovat menneet kopioimaan isänmaallisaiheisen SuomiT-paidan tietämättä, mikä idea sen taustalla on